خبرگزاری کار ایران

افتتاح هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در همدان

کد خبر : ۱۱۷۶۴۲

هشتمین نمایشگاه تخصصی(الکامپ) الکترونیک، کامپیوترو ماشین های اداری، ارتباطات، انفورماتیک، بانکداری الکترونیک و IT، مخابرات، موبایل و تبلت، سیستمهای حفاظتی و امنیتی، صنعت دیجیتال و چاپ، امروز در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی استان همدان افتتاح شد.

ایلنا: هشتمین نمایشگاه تخصصی(الکامپ) الکترونیک، کامپیوتر و ماشین‌های اداری، ارتباطات، انفورماتیک، بانکداری الکترونیک و IT، مخابرات، موبایل و تبلت، سیستم‌های حفاظتی و امنیتی، صنعت دیجیتال و چاپ، امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان افتتاح شد.
به گزارش ایلنا، این نمایشگاه که در فضایی عمومی بالغ بر ۱۴ هزار مترمربع و ۵ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی دایر وبه مدت ۵ روز در سه سالن الوند، هگمتانه و ابن سینا برگزار شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان همدان حوزه فناوری و الکامپ را حوزه‌ای جوان گرا نام برد و گفت: کارآفرینی جوان‌ها در شرکت‌های مرتبط با حوزه، IT بیشتر شده و باتوجه سرعت روبه رشد و ماهیت تغییر پذیر این فناوری، برگزاری نمایشگاههای این چنینی می‌تواند بستری مناسب برای رشد جوانان در مسائل اقتصادی و تجاری و محیطی مناسب جهت معرفی استعداد‌ها و پتانسیل شرکت‌های مرتبط و نیروهای جوان دانشگاهی باشد.
محمد رضا بیاناتی افزود: در مجموع۷۵ واحد از استانهای همدان، تهران، اصفهان و البرز در زمینه‌های کامپیو‌تر، خدمات اینترنتی، وایمکس، اینترنت بی‌سیم، وسایل آموزشی، IT، نرم‌افزار، سخت افزار، لوازم جانبی رایانه، تابلو‌های روان و تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال LED، بانکداری الکترونیک، تبلت، لپ تاپ، موبایل و لوازم جانبی، سیستم‌های حفاظتی، دوربین مداربسته، دوربین‌های عکاسی و دیجیتال در این نمایشگاه حضوری چشمگیر دارند.
محمدرضا بیاناتی یکی از نکات برجسته در این نما یشگاه را همگامی مراکز دانشگاهی و حضور انجمن‌های دانشجویی رباتیک و کامپیو‌تر، برق و IT در این دوره از نمایشگاه دانست که در روزهای کاری نمایشگاه به نمایش دستاورد‌ها ی علمی و تحقیقاتی خود می‌پردازند و اقدام به برگزاری نشست هاو همایش‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف ITهمچون: استانداردهای فناوری اطلاعات(isms&itil&cobit)، تکنولوژیvoip، مفاهیم شبکه، virtualiztion، سیستم‌های برق اضطراری، فناوری نوین در زندگی، ساختار سیستم برنامه ریزی، مجازی سازی و امنیت در حوزه it نموده‌اند.
وی در ادامه افزود: این نمایشگاه با هدف ارائه سریع‌ترین و پیشرفته‌ترین عامل‌های ارتباطی و آشنایی با سیستم‌های نوین، به دنیای ناشناخته‌های تکنولوژی قدم گذارده و شبکه گسترده اطلاعاتی را در شهرهمدان به نمایش خواهد گذاشت.
وی با تاکید بر ضرورت پرداختن به توسعه فرهنگ عمومی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک موضوع مهم ملی تصریح کرد: آنچه که از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و غفلت ازآن به یقین شکست جبران ناپذیری را متوجه مسیر رو به رشد جامعه ما خواهد نمود توجه به سطح سواد عمومیI T، و تلاش در جهت بالابردن و ارتقای سطح این سواد و به تعبیری توسعه فرهنگ عمومی کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌باشد. بیاناتی یادآور شد: در این راه بایستی متوجه بود که این فناوری دارای حرکتی شتابان و ماهیتی تغییر پذیر است و به آرامی گام برداشتن در این مسیر به بیشتر شدن فاصله‌ها می‌انجامد.
مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه فناوری اطلاعات در کشور ما به عنوان یکی از مهم‌ترین تکنولوژی‌هایی که می‌تواند در همه عرصه‌های اجتماعی نقش آفرینی کند و به عنوان صنعت توانمندساز، چابک و پیش برنده معرفی شود. ابراز امیدواری کرد در سالی که به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب نامگذاری شده است بتوانیم این فناوری که ارزان‌ترین حالت ایجاد اشتغال با پتانسیل اجرایی بالا، در حوزه خود دارد را هر چه بیشتر به جامعه، دانشجویان و جوانان استان ولایت مدار همدان معرفی نماییم.
وی در پایان افزود: هشتمین نمایشگاه تخصصی(الکامپ) الکترونیک، کامپیوترو ماشین‌های اداری، ارتباطات، انفورماتیک، بانکداری الکترونیک و IT، مخابرات، موبایل و تبلت، سیستمهای حفاظتی و امنیتی، صنعت دیجیتال و چاپ تا ۱۵آبان ماه همه روزه صبح‌ها از ساعت ۳۰/۱۰ الی ۱۳و بعد ازظهرها۱۶الی۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان ارجمند است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز