خبرگزاری کار ایران

براى شرکت در کنفرانس صلح؛

خسروى‌وفا عازم موناکو می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۳۱

هفتمین اجلاس بین‌المللى ورزش براى صلح طى روزهاى ۱۵ لغایت ۱۷ آبان‌ماه جارى در موناکو فرانسه برگزار می‌شود

محمود خسروى‌وفا عازم کنفرانس ورزش براى صلح می‌شود.

به گزارش ایلنا، هفتمین اجلاس بین‌المللى ورزش براى صلح طى روزهاى ۱۵ لغایت ۱۷ آبان‌ماه جارى در موناکو فرانسه برگزار می‌شود و محمود خسروى‌وفا رئیس کمیته ملى پاراالمپیک و نایب رئیس کمیته ملى المپیک کشورمان در این اجلاس حضور خواهد داشت.

بنا به همین گزارش گردهمایى ورزش و صلح در سال جارى با شرکت ۷۰۰ شرکت کننده از مسئولین کمیته بین‌المللى المپیک، کمیته بین المللى پارالمپیک، فدراسیون‌ها و کنفدراسیون‌هاى قاره اى، کمیته‌هاى ملى المپیک کشورها، سازمان هاى بین‌المللى ورزشى، ورزشکاران، سازمان‌هاى ورزشى غیرانتفاعى، موسسات علمى - پژوهشى و رسانه‌هاى بین‌المللى برگزار می‌شود. نمایندگان بیش از ۱۰۰ کشور جهان در گردهمایى ورزش براى صلح حضور دارند.

سازمان ورزش براى صلح در سال ۲۰۰۷ با هدف استفاده از ورزش براى صلح پایدار و دوستى میان ملت‌ها تأسیس شده است و براساس ۵ محور بى طرفى، استقلال، افزایش سطح مقاومت، ظرفیت کاربردى و میزان انعطاف‌پذیرى در ورزش فعالیت خود را متمرکز کرده است.

اجلاس سال ۲۰۱۳ طى روز‌هاى پانزدهم لغایت هفدهم آبان ماه جارى در موناکو برگزار می‌شود و در نشست هاى تخصصى، تبادل اطلاعات به عنوان ابزارى براى صلح، اقتصاد پایدار و پویا، پاسخ به چالش‌هاى اجتماعى از طریق ورزش، ورزش به عنوان ابزار بین‌المللى براى رشد صلح پایدار و سرمایه‌گذارى در صلح به بحثو تبادل نظر گذارده خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز