خبرگزاری کار ایران

با هدف تجلیل از خادمان و فعالان حوزه ازدواج جوانان؛

جشنواره پیوند آسمانی در اهواز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۹۲

در این جشنواره در حوزه دستگاه‌های دولتی از دستگاه آموزشی برتر، دستگاه الگوساز در زمینه ازدواج آسان و دستگاه ارائه دهنده تسهیلات و امکانات ازدواج به جوانان، و… نیز تجلیل می‌شود.

ایلنا: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری جشنواره «پیوند آسمانی» با هدف تجلیل از خادمان و فعالان حوزه ازدواج جوانان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان این استان، ابراهیم نصیری اظهار کرد: جشنواره پیوند آسمانی امروز و با حضور معاونان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی در اهواز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف کلی از برگزاری این جشنواره بزرگداشت روز ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) «است که بر اساس زمانبندی وزارت ورزش و جوانان، ۱۲ آبان ماه را برای برگزاری این جشنواره در اهواز تعیین کرد. هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در جهت حمایت از امر ازدواج جوانان و معرفی مراکز و مؤسسات فعال در جهت تولیدات فرهنگی ازدواج از اهداف اختصاصی این جشنواره است.

نصیری افزود: مؤسسات یا خیرانی که برای دختران جهیزیه تهیه می‌کنند، مسکن سازان خیر، اساتید امر آموزش و زمینه‌ساز ازدواج آگاهانه، پایدار و به هنگام، ائمه جمعه، نویسندگان، وبلاگ‌نویسان و خبرنگاران، روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، مدیر حوزه علمیه، خطیب نماز جمعه، مدیران، معاونان یا کار‌شناسان دستگاه‌های متقاضی برگزاری مراسم ازدواج جوانان، مشاوران بر‌تر حوزه ازدواج، کتب بر‌تر، کلیپ‌های بر‌تر، فیلم‌های بر‌تر، برنامه‌های تلویزیونی بر‌تر با موضوع ازدواج جوانان، دفترخانه بر‌تر و فعال در حوزه ازدواج و رئیس شعبه بانک پرداخت کننده تسهیلات وام ازدواج به جوانان، محورهای تجلیل در جشنواره پیوند آسمانی هستند.

وی ادامه داد: همچنین در این جشنواره در حوزه دستگاه‌های دولتی از دستگاه آموزشی بر‌تر، دستگاه الگوساز در زمینه ازدواج آسان و دستگاه ارائه دهنده تسهیلات و امکانات ازدواج به جوانان، سمن‌ها، تشکل‌های غیردولتی و مؤسسات خیریه فعال در امر ازدواج جوانان نیز تجلیل می‌شود.

نصیری به برپایی نمایشگاهی با موضوع ازدواج جوانان در اهواز اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه یکی از اقدامات جانبی جشنواره پیوند آسمانی در استان بوده است که پنج‌شنبه و جمعه(۹ و ۱۰ آبان ماه) در پارک دولت اهواز بر پا شد. این نمایشگاه شامل غرفه‌هایی از دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه ازدواج، بهزیستی، کمیته امداد، دانشگاه فعال در این زمینه، سازمان‌های مردم‌ نهاد، دفا‌تر خدمات مشاور ازدواج و آموزش و پرورش بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز