خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا خبر داد:

زمین گیر شدن اشرار در شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۵۶

در پی دستگیری این شرور مسلح و بازجویی‌های انجام شده از وی، ماموران موفق شدند یک تن و ۲۴۵ کیلو ۳۸۵ گرم مواد مخدر از نوع حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای در بین شیارهای حاشیه کوهستان دپو شده بود را کشف و ضبط کنند.

ایلنا: جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا از هلاکت یک شرور مسلح و توقیف بیش از یک تن و نیم مواد مخدر در شرق کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار گراوند جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا در توضیح بیشتر این خبر گفت: مرزداران هنگ مرزی نگور و جکیگور شب گذشته در راستای حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی، حین گشت زنی با یک گروه از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که قصد ورود به خاک کشورمان را داشتند برخورد کرده و بلافاصله با آنان درگیر شدند.

وی در ادامه افزود: مرزداران با آتش پرحجم خود موفق شدند یک شرور مسلح را به هلاکت رسانده و با سرعت عمل و انجام عملیاتی غافلگیرانه یک شرور مسلح دیگر را زنده دستگیر کنند.

گراوند تصریح کرد: در پی دستگیری این شرور مسلح و بازجویی‌های انجام شده از وی، ماموران موفق شدند یک تن و ۲۴۵ کیلو ۳۸۵ گرم مواد مخدر از نوع حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای در بین شیارهای حاشیه کوهستان دپو شده بود را کشف و ضبط کنند.

جانشین فرماندهی مرزبانی کشور ادامه داد: همچنین در عملیات دیگری مرزداران منطقه سراوان موفق شدند ضمن جلوگیری از ورود اشرار به کشور، ۲۶ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن بیش از ۲۶۰ کیلو گرم را کشف و ضبط کنند.

گراوند در پایان کشف بیش از ۱۵ هزار و ۱۶۰ دلار و بیش از ۵۰۰ هزار دینار ارز قاچاق را از دیگر دستاوردهای ماموران مرزبانی کشور طی شبانه روز گذشته برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز