خبرگزاری کار ایران

فدراسیون والیبال برگزار شد؛

پایان کلاس ۱۲ روزه مربیگری سطح یک بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۴۹

دوره مربیگری سطح یک بین الملل با تدریس تاتسویا آداچی از ژاپن و دکتر خسرو ابراهیم از ایران آغاز شد و به مدت ۱۲ روز ادامه داشت.

دوره مربیگری درجه یک بین الملل که از سه شنبه ۳۰ مهرماه در فدراسیون والیبال آغاز شده بود، شب گذشته با اهدای احکام شرکت کنندگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، دوره مربیگری سطح یک بین الملل با تدریس تاتسویا آداچی از ژاپن و خسرو ابراهیم از ایران آغاز شد و به مدت ۱۲ روز ادامه داشت.

این دوره پس از ۶ سال در ایران برگزار شد که به صورت بسیار فشرده و سنگین پیگیری شد. ۴۲ مربی والیبال ایران شامل ۵ خانم و ۳۷ آقا در آن شرکت کردند که به غیر از یکی از مربیان که انصراف داد، سایر شرکت‌کنندگان با نمرات عالی دوره را گذراندند.

شرکت‌کنندگان در مدت برگزاری این دوره از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۹ عصر به صورت تئوری و عملی در کلاس‌های این دوره شرکت کردند نمره آنها در مباحثعملی بسیار بهتر از مباحثتئوری بود.

والیبال ایران می‌تواند در صدر جهان باشد
تاتسویا آداچی که تدریس دوره مربیگری سطح یک بین الملل را بر عهده داشت، گفت: میزان انگیزه و توانایی شرکت کنندگان در دوره برگزار شده نشان می دهد که ایران در این رشته ورزشی از مربیان بسیار خوب و با انگیزه ای استفاده می کند و والیبال ایران با این پتانسیل می تواند در صدر جهان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: تنها ضعف والیبال ایران در اجرای تکنیک است و باید به این مشکلات تکنیکی در آموزش ها تاکید و تمرکز بیشتری شود. اگر روی نوجوانان در این زمینه سرمایه گذاری شود، کم کم این مشکلات هم برطرف می شود و ایران به راحتی می تواند در صدر والیبال جهان قرار گیرد.
این مدرس ژاپنی فدراسیون جهانی والیبال در باره دوره برگزار شده گفت: من سه ماه پیش نیز در ایران تدریس یک دوره بسیار خوب را بر عهده داشتم، به نظرم این دوره حتی از آن بهتر است. اگر بگویم که در ۲۵ سال تدریسم در والیبال چنین دوره ی خوبی برگزار نکردم، نباید تعجب کنید.

مربیان زن همپای مردان پیش آمدند
دبیر کمیته آموزش فدراسیون والیبال با بیان اینکه در این دوره مربیگری زنان همانند مردان با انگیزه و توانا پیش آمدند، گفت: فدراسیون والیبال تا کنون دوره‌های متعددی برگزار کرده اما در این دوره برای نخستین بار یکی از ۵ شرکت کننده زن رتبه دوم کلاس را به دست آورد.

جواد مهرگان افزود: محمد ترکاشوند رتبه بهترین شرکت کننده را به دست آورد و فاطمه شعبان‌خمسه نیز رتبه دوم را کسب کرد. مربیان خانم در مباحثتئوری و عملی دوره نیز بسیار فعال بودند که این موضوع انگیزه فدراسیون را برابر تشکیل دوره‌های بیشتر برای بانوان افزایش خواهد داد.

دبیر کمیته آموزش در باره دیگر برنامه‌های این کمیته در سال جاری گفت: اواخر بهمن ماه دوره مربیگری بین المللی ویژه بانوان خواهیم داشت که نحوه حضور مربیان زن کشورمان در این دوره به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.


۴۱ مربی والیبال کشورمان در پایان دوره مربیگری درجه یک بین الملل موفق به کسب نمره قبولی شدند که اسامی آنان به قرار زیر است:

۱ عظیم جزیده گلستان
۲ محمد ترکاشوند البرز
۳ مهدی فعال خراسان‌رضوی
۴ ابراهیم سن سبلی گلستان
۵ رضا شهابی مازندران
۶ رحمان محمدی راد تهران
۷ عبدالاحد ارمشی گلستان
۸ محمد منصوری کرمانشاه
۹ رسول بابا صباحی آ. غربی
۱۰ رضا بنیادی آ. غربی
۱۱ محمدرضا تندروان تهران
۱۲ طاهر قره داشلی گلستان
۱۳ بهزاد محمودی مازندران
۱۴ محمدرضا ترک تبریزی کرمان
۱۵ محسن کاشانی تهران
۱۶ طاهر نفریه تهران
۱۷ فاطمه شعبان خمسه تهران
۱۸ سمیرا ولی نژاد تهران
۱۹ داریوش محمدی زنجان
۲۰ عباس علی اصغرپور تهران
۲۱ زهره کرباسی اصفهان
۲۲ مجید غلامعلی پور تهران
۲۳ فرزان سلطانی هرمزگان
۲۴ نقی ذکایی مازندران
۲۵ حسین کاظمی مازندران
۲۶ عادل بناکار آ. شرقی
۲۷ ایرج شیرعلی خوزستان
۲۸ محمدرضا یاوری اصفهان
۲۹ اکبر محمدی تهران
۳۰ وحید خورشیدی تهران
۳۱ محمدحسن گرگیج سیستان و بلوچستان
۳۲ علی محسنی کرمان
۳۳ مهرداد مهرانپور تهران
۳۴ آرش طبیب‌زاده تهران
۳۵ علیرضا طلوع‌کیان تهران
۳۶ سمانه سلیمی تهران
۳۷ علی فتحعلی‌نژاد تهران
۳۸ مصطفی مظلوم مازندران
۳۹ پوریا پورصادقی هرمزگان
۴۰ رضا درفش‌کاویان تهران
۴۱ سید ابوالفضل احمدی قم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز