خبرگزاری کار ایران

مقتل خوانی بهروز رضوی در ایام محرم

کد خبر : ۱۱۷۵۳۳

روایت «مقتل الحسین(ع) از مدینه تا مدینه» را به مدت دو هفته به روایت بهروز رضوی ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از رادیو تهران موج اف. ‌ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوید.

ایلنا: برنامه کتاب شب رادیو تهران با روایت کتاب «مقتل الحسین(ع) از مدینه تا مدینه» که توسط مرحوم آیة الله محمد جواد ذهنی تهرانی رحمه الله به رشته تحریر درآمده است به گویندگی بهروز رضوی به مدت دو هفته، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از رادیو تهران روی آنتن می‌رود.
به گزارش ایلنا، محسن حکیم معانی سردبیر برنامه ضمن اعلام این خبرگفت: این روایت در زمینه مصائب وارده بر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اهل بیت گرامی ایشان از هنگام خروج از مدینه تا بازگشت آن بزرگوران به شهر پیامبر می‌باشد. از تاریخ ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام و وقایع مربوط به آن و احادیثى که در این باب وارد شده، ذکر مناقب، فضائل و خصائص حضرت امام(ع)، چگونگى بیعت گرفتن معاویه از مردم براى یزید و حرکت سید مظلومان علیه السلام از مدینه منوره به مکه معظمه است.
معانی به بخش‌های دیگر نیز اشاره کرد و افزود: از دیگر بخش‌ها می‌توان به روایت حرکت حضرت مسلم بن عقیل به جانب کوفه و وقایع شب یازدهم، خروج لشگر عمرسعد ازکربلا وحرکت دادن اهل بیت پیغمبر(ص) به کوفه و بازگشت اهل بیت(ع) به مدینه طیبه اشاره کرد.
رضا قربانی تهیه کننده، بهروز رضوی گوینده و آزاده آقاجانی نویسنده، دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز