خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قرچک:

حماسه‌ای دیگر در ۱۳ آبان رقم خواهد خورد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۳۱

فرماندار شهرستان قرچک تاکید کرد: اقشار مختلف مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حماسه ای دیگر خلق می نمایند چرا که استکبارستیزی یک اصل در وجود مردم ماست.

فرماندار شهرستان قرچک تاکید کرد: اقشار مختلف مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حماسه‌ای دیگر خلق می‌نمایند چرا که استکبارستیزی یک اصل در وجود مردم ماست.
به گزارش ایلنا، رضا ریاحی در جلسه ستاد هماهنگی یوم الله ۱۳ آبان که با حضور معاونان فرماندار و مدیران ادارات شهرستان قرچک برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده از قشر دانش آموز به عنوان حامی و یاوران همیشگی نظام یاد کرد و افزود: ‏ هر سال شاهد برگزاری با شکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان هستیم و امسال نیز به پشتوانه روحیه حماسی مردم عزیز شاهد روزی بیادماندنی خواهیم بود.
۱۳ آبان فرصتی برای سردادن پیامهای ارزشمند ایران است
وی با اشاره به اینکه شعارهای ضد استکبار امسال را نیز کوبنده‌تر از قبل سر خواهند داد بیان داشت: روز ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی، ظلم ستیزی و استقلال خواهی ملت ایران است و فرصتی فراهم آورده تا ملت ایران پیامهای ارزشمند خود را سر دهد.
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک اضافه کرد: دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور حماسی خواهند داشت و نشان خواهند داد که ذره‌ای از آرمانهای شهدا فاصله نگرفته‌اند.
وی به اهمیت این روز در تقویم ایران اشاره داشت و یادآور شد: اهمیت روز سیزدهم آبان که به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده تا حدی است که امام خمینی(ره) از این روز به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.
تحریم‌ها مردم ایران را در پایبندی به اصول سست نخواهد کرد
فرماندار شهرستان قرچک افزود: حضور مردم در این روز نشان خواهد داد که تحریم و فشارهای اقتصادی ذره‌ای مردم بصیر ایران را در اصول و ارزشهای خود سست نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه ۱۳ آبان امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است‏ چراکه در آن حوادثمهمی رخ داده است عنوان کرد: ایرانیان هیچگاه جنایات آمریکا را فراموش نخواهند کرد و بر اراده خود مبنی بر ظلم ستیزی تا ابد مصمم هستند.
لزوم برگزاری گفتمان بین نسل انقلاب و نسل جوان
این مسئول خواستار برگزاری گفتمانهای مربوطه بین نسل انقلاب و نسل جوان امروز شد و افزود: لازم است گفتمانهایی برگزار شود تا نسل جوان از توطئه‌های آمریکا که در طی سالیان طولانی رخ داده همچون جنگ تحمیلی و حمله به هواپیمای ایرباس در خلیج فارس و … و همچنین دیگر نقشه‌های شوم این کشور بر علیه ایران اسلامی آگاه شوند.
دعوت از کلیه اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی
ریاحی با دعوت از کلیه اقشار مختلف مردم شهرستان قرچک به خصوص دانش آموزان و دانشجویان برای حضور در راهپیمایی امسال اظهار امیدواری کرد که مردم ولایی این منطقه با حضور چشمگیر خود در یوم الله ۱۳ آبان بار دیگر ارزشهای مهم کشور را در قالب شعار‌ها فریاد خواهند زد و نماد استکبار را به آتش خواهند کشید.
وی همچنین از کمیته‏‌های اجرایی، تبلیغات و اطلاع‏ رسانی، پشتیبانی، دانشجویی و دانش ‏آموزی، طلاب و روحانیت، مردمی و نظر سنجی و ارزیابی خواست تا به بهترین نحو از ظرفیتهای موجود استفاده کنند.
مسیر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در قرچک
ریاحی همچنین به مسیر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان اشاره داشت و گفت: این راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه از میدان امام خمینی(ره) آغاز و به سمت مصلای نماز جمعه ادامه خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز