خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفای زنجان خبر داد:

رفع مشکل بوی نامطبوع آب شهرک شهدای زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۹۱

با شستشوی لوله‌های آب منطقه شهرک شهداء توسط کارکنان امور آبفا مشکل بوی نامطبوع آب شرب برای اهالی رفع شد.

زنجان ایلنا: با شستشوی لوله‌های آب منطقه شهرک شهداء توسط کارکنان امور آبفا مشکل بوی نامطبوع آب شرب برای اهالی رفع شد. مدیر امورآبفای شرکت آب و فاضلاب استان گفت: با انجام این عملیات که با ۳۰ نفر ساعت کاردر ۴ ساعت کارو انجام این عملیات محقق شد، مشکل بوی نامطبوع آن منطقه به طور کلی مرتفع گردید و اهالی توانستند از آب شرب سالم و مطبوع بهره‌مند شوند.
به گزارش ایلنا از زنجان، رستمی، مدیر امورآبفای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان مطلب فوق گفت: در پی اعلام برخی از اهالی محترم منطقه شهرک شهداء مبنی بر وجود بوی نامطبوع در آب شرب مصرفی، پرسنل این اموراقدام به بازکردن درپوش و تخلیه آب موجود لوله‌های منطقه در سایزهای مختلف کرده و پس از آن مبادرت به شستشوی لوله‌ها ی آب به طول ۵ هزار متر با ۲۰ کیلوگرم پودر کلر به همراه ۱۰۰ مترمکعب آب نمودند.
رستمی افزود: با انجام این عملیات که با ۳۰ نفر ساعت کار در ۴ ساعت کارو انجام این عملیات محقق شد، مشکل بوی نامطبوع آن منطقه به طور کلی مرتفع گردید و اهالی توانستند از آب شرب سالم و مطبوع بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز