خبرگزاری کار ایران

شهردار شهر لنده در گفتگو با ایلنا:

حساب بانکی هشت دستگاه دولتی را مسدود می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۸۴

آراء صادر شده کنونی از سوی دستگاه قضایی برای این دستگاهها قطعی است و بعد از ۱۸ ماه " حکم " قضایی صادر شد.

ایلنا - یاسوج: شهردار «لنده» در استان کهگیلویه و بویراحمد تهدید کرد که در صورت روند کنونی، به‌زودی حساب بانکی هشت دستگاه دولتی در این شهر را به‌دلیل پرداخت نکردن بدهیشان به شهرداری از طریق حکم قطعی صادرشده از سوی دستگاه قضایی مسدود می‌کند.

«محمدتقی تقی‌زاده» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه هشت دستگاه اداری بدهی‌های خود به شهرداری لنده را پرداخت نکرده و در این راستا از خود سهل انگاری نشان داده‌اند.

وی از پرداخت نشدن بدهی‌های این هشت دستگاه براساس کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری‌ها خبر داد و اظهار داشت: آراء صادر شده کنونی از سوی دستگاه قضایی برای این دستگاه‌ها قطعی است و بعد از ۱۸ ماه «حکم» قضایی در این ارتباط صادر شد.

شهردار «لنده» در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: براساس قانون، مسدود نمودن حساب‌های بانکی این دستگاه‌ها از سوی اداره ثبت صورت می‌گیرد و هم اکنون به رغم اتمام مهلت ۱۰ روزه‌ای که به آنان داده شد هنوز بدهی‌‌هایشان را به شهرداری این شهر پرداخت نکرده‌اند.

تقی‌زاده تاکید کرد که به زودی حساب بانکی هشت دستگاه از سوی شهرداری «لنده» در صورت پرداخت نشدن بدهیشان به شهرداری این شهر مسدود می‌شود، زیرا خواسته مردم، شورای اسلامی و شهرداری پرداخت بدهی‌های این دستگاه‌ها به شهرداری است.

وی گفت: حساب بانکی شهرداری «لنده» به‌دلیل شکایت فرد حقیقی مسدود که با پرداخت بخشی از بدهی‌ها و رایزنی‌های محلی تاحدودی این مشکل حل شد و معنایی ندارد ما نیز از حق شهروندانمان به راحتی بگذریم.

شهردار «لنده» در استان کهگیلویه و بویراحمد، مبلغ بدهی‌های این هشت دستگاه را بیش از ۱۰ میلیارد ریال عنوان و تاکید کرد اگر مدیران این دستگاه‌ها به این هشدار بی‌توجه باشند بدون شک حساب‌های بانکی آن‌ها مسدود می‌شود.

تقی‌زاده، نام هشت دستگاه دولتی که ممکن است به زودی حساب‌های بانکی آن‌ها از سوی شهرداری «لنده» مسدود شوند را سازمان جهاد کشاورزی، ثبت احوال، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، امور عشایری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان تبلیغات اسلامی و بهزیستی عنوان کرد.

وی به مدیران این دستگاه‌ها توصیه کرد در کمترین زمان ممکن بدهی‌های خود به شهرداری «لنده» را پرداخت کنند و مطمئن باشند این نهاد مردمی با آن‌ها در این زمینه تعارف نخواهد کرد، زیرا در صورت پرداخت نشدن بدهی‌‌هایشان به شهرداری، یقین بدانند حکم قطعی قضایی در این ارتباط اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، شهر «لنده» مرکز شهرستان «لنده» است که با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود ۲۴۰ کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز