خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان:

مهمترین نیاز حال حاضر ما توجه دادن جوانان و خانواده‌ها به امر ازواج است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۸۲

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: مهمترین نیاز حال حاضر ما توجه دادن جوانان و خانواده‌ها به ارزش و اهمیت تدبر و تفکر در امر ازدواج به جای تاکید بر تجملات و تشریفات است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: مهم‌ترین نیاز حال حاضر ما توجه دادن جوانان و خانواده‌ها به ارزش و اهمیت تدبر و تفکر در امر ازدواج به جای تاکید بر تجملات و تشریفات است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمدی‌اصل، مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان روز دوشنبه، ششم آبان‌ماه در همایش «پیوند آسمانی» که در خرم‌آ‌باد برگزار شد، با بیان اینکه جوانان و والدینشان باید شرایط ازدواج راآسان بگیرند اظهار داشت: جوانان باید به آسانی به این امر پسندیده روی آورند.
وی افزود: دین اسلام به ازدواج به موقع سفارش کرده است، ازدواج نیاز روحی و روانی جوانان است.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه ازدواج را نباید خیلی سخت گرفت، افزود: مباحثاقتصادی نباید سنت حسنه الهی را تحت تاثیر قرار دهد.
وی، ضرورت توجه به انتخاب همسر مناسب را یاد‌آور شد و گفت: در این میان نباید مسائل مادی و معیارهای دنیوی جایگزین مسائل معنوی و ارزشی شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: مهم‌ترین نیاز حال حاضر ما توجه دادن جوانان و خانواده‌ها به ارزش و اهمیت تدبر و تفکر در امر ازدواج به جای تاکید بر تجملات و تشریفات است و باید تمام برنامه ‌ها و هدف ‌گذاری ‌های ما بر پایه مکتب ارزشی و الهی اسلام باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز