خبرگزاری کار ایران

در دیدار سفیر ایران در اسلام آباد با معاون وزیر خارجه پاکستان مطرح شد‎؛

درخواست ایران برای استرداد عوامل حادثه تروریستی سراوان

کد خبر : ۱۱۶۱۷۵

در این دیدار معاون وزیر امور خارجه پاکستان در امور کشورهای آسیای مرکزی نیز ضمن ابراز هم‌دردی با دولت و مردم کشورمان حادثه مذکور را محکوم کرد و اطمینان داد: ارگان‌های ذی‌ربط پاکستان تلاش و همکاری کامل خود در مقابله با این اقدام تروریستی به عمل خواهند آورد.

سفیر ایران در اسلام‌آباد در دیدار با مسرور جون جوآ، معاون وزیر امور خارجه پاکستان اقدامات صورت گرفته توسط عوامل شرور و تروریست در منطقه مشترک مرزی سراوان را تشریح و شناسایی و استرداد عوامل مذکور در اسرع وقت را خواستار شد.
به گزارش ایلنا، به دنبال شهادت تعدادی از مرزبانان نیروی انتظامی در منطقه مشترک مرزی سراوان و در پی اقدامات انجام شده توسط وزارت خارجه، روز دوشنبه علی‌رضا حقیقان، سفیر کشورمان در پاکستان با معاون وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.
بخش مطبوعات سفارت ایران در اسلام آباد اعلام کرد: در این دیدار سفیر کشورمان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته توسط عوامل شرور و تروریست در منطقه مشترک مرزی سراوان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در مرزبانی جمهوری اسلامی ایران شد، شناسایی و استرداد این عوامل در اسرع وقت را خواستار شد.
هم‌چنین در این دیدار معاون وزیر امور خارجه پاکستان در امور کشورهای آسیای مرکزی نیز ضمن ابراز هم‌دردی با دولت و مردم کشورمان حادثه مذکور را محکوم کرد و اطمینان داد: ارگان‌های ذی‌ربط پاکستان تلاش و همکاری کامل خود در مقابله با این اقدام تروریستی به عمل خواهند آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز