خبرگزاری کار ایران

در اسپانیا امتحان پس می‌دهیم؛

تیموری: هیچ تیمی به اندازه ایران تمرین نکرده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۸۶

چند ماه است که اردوهای سختی را پشت سر گذاشته و فکر نمی‌کنم هیچ تیمی به اندازه ایران تمرین کرده باشد. قطعاً نتیجه خوبی از رقابت‌های جهانی کسب خواهیم کرد.

عضو تیم کاراته جوانان گفت: مربیان نهایت تلاششان را برای آماده سازی تیم انجام داده اند و ما هم در اسپانیا امتحان پس می دهیم.

به گزارش ایلنا، کوشا تیموری درخصوص میزان آمادگی‌اش در آستانه مسابقات جهانی اسپانیا گفت: با تمریناتی که در این چند ماه پشت سر گذاشتیم آماده رویارویی با حریفان هستم به خصوص اینکه مربیان هم نظر مثبتی نسبت به پیشرفت من در اردو دارند. چند ماه است که اردوهای سختی را پشت سر گذاشته و فکر نمی‌کنم هیچ تیمی به اندازه ایران تمرین کرده باشد. قطعاً نتیجه خوبی از رقابت‌های جهانی کسب خواهیم کرد.

عضو تیم کاراته جوانان در وزن به اضافه ۷۶ کیلوگرم گفت: تا حدودی از حریفانم شناخت دارم اما با توجه به رده سنی، هر سال کاراته‌کاها تغییر می‌کنند و نفرات جدید روانه میدان می‌شوند.

وی امسال را آخرین دوره حضورش در رده سنی جوانان دانست و گفت: علاوه بر حضور در مسابقات جهانی اسپانیا، در مسابقات آسیایی امارات هم مبارزه می‌کنم که امیدوارم در هر دو مسابقه مدال طلا را کسب کنم و بتوانم با این روند جایگاه مناسبی در تیم امید داشته باشم.

تیموری با اشاره به اینکه فداکار از نظر اخلاقی و تکنیکی بهترین الگوی ورزشی من است، گفت: تمام پیشرفتم را مدیون باشگاه کمربند مشکی اسلامشهر هستم به خصوص اینکه علی فداکار و سجاد گنج‌زاده هم در این باشگاه حضور دارند و تمرین در کنار آنها روحیه و انگیزه من را بالا می‌برد.

تیموری متولد ۲۲ فروردین ۱۳۷۵ در شهرستان صحنه کرمانشاه است. او که کاراته را زیر نظر مهدی مرادی از باشگاه قهرمانان و در ۶ سالگی آغاز کرده، در اسلامشهر و زیر نظر موسی گنج‌زاده و رضا خوش سیما فعالیتش را ادامه داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز