خبرگزاری کار ایران

توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت پذیرفت:

آزمون بیش از ۲ هزار نازل عرضه سوخت مایع در سطح استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۳۷

از ابتدای سال جاری تابه‌حال تعداد دو هزار و ۵۴ عدد نازل عرضه سوخت فرآورده‌های نفتی در سطح استان خوزستان مورد بازرسی و آزمون قرار گرفته است که تمامی نازل های فوق الزامات استاندارد را برآورده نموده‌اند.

ایلنا: کار‌شناس مسئول اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد خوزستان گفت: در راستای اجرای آزمون دوره‌ای نازل‌های عرضه سوخت مایع که شامل بنزین و گازوئیل می‌باشد تعداد ۶۵۹ نازل عرضه سوخت فرآورده‌های نفتی شهرهای آبادان، خرمشهر، و تعداد یک هزار و ۳۹۵ نازل عرضه سوخت فرآورده‌های نفتی شهرهای تابعه منطقه پخش فرآورده‌های نفتی اهواز توسط شرکت‌های نیک اهواز تراز و خدمات اوزان جنوب که از آزمایشگاه‌های همکار و تائید صلاحیت شده این اداره کل می‌باشد مورد بازرسی و آزمون قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رمضان پیرمرادی گفت: از ابتدای سال جاری تابحال تعداد دو هزار و ۵۴ عدد نازل عرضه سوخت فرآورده‌های نفتی در سطح استان خوزستان مورد بازرسی و آزمون قرار گرفته است که تمامی نازل‌های فوق الزامات استاندارد را برآورده نموده‌اند.

وی افزود: اگر مقدار تحویلی نازلی به مقدار جزئی(در محدوده قابل قبول استاندارد) اختلاف داشته باشد در حضور نماینده استاندارد توسط نماینده شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفت استان فک پلمپ گردیده و پس از تنظیم، مجدداً نازل عرضه سوخت مایع مورد آزمون و بازرسی قرار می‌گیرد و در صورت برطرف شدن مشکل مجدداً پلمپ می‌شود.

در انت‌ها پیرمرادی به کلیه صاحبان وسایل نقلیه این اطمینان را داد که مقدار سوخت تحویلی به آن‌ها از نظر مقدار مطابق با استاندارد می‌باشد. و از شرکتهای ملی پخش فراورده‌های نفتی مناطقی که همکاری و هماهنگی لازم جهت اجرای این امر را بعمل آوردند و همچنین از جایگاه داران تشکر و قدردانی نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز