خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز:

نسل امروز عهده‌دار معرفی ستارگان پرفروغ فرهنگی به جامعه فرداست

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۴۶

یک از مفاخر در حال حیات کوله باری از تجربه و دانش را بر عهده دارند. / این افراد زمینه سرمشق و الگوسازی برای آیندگان است و منش و سلوک آنان باید برای آیندگان مورد شناخت قرار گیرد.

ایلنا: رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: وظیفه نسل امروز معرفی و شناساندن چهره‌های ادبی و فرهنگی به نسل فردا و کوشندگان ادبی آینده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا اکرم حضرتی که در کنگره ملی نکوداشت استاد علی نظمی تبریزی سخن می‌گفت با بیان اینکه هر یک از مفاخر در حال حیات کوله باری از تجربه و دانش را بر عهده دارند، افزود: با مرگ هر یک جای خالی این بزرگان در بین اصحاب فرهنگ و هنر احساس می‌شود و بزرگداشت این افراد یک ضرورت به شمار می‌رود.
وی خاطر نشان کرد: این افراد زمینه سرمشق و الگوسازی برای آیندگان است و منش و سلوک آنان باید برای آیندگان مورد شناخت قرار گیرد.
حضرتی با تسلیت درگذشت استاد خانعلی صیامی، عکاس برجسته طبعیت آذربایجان گفت: نباید گذاشت مرگ این بزرگان لطمه‌ای به حیثیت فرهنگ و هنر آذربایجان بزند.
کنگره ملی نکوداشت استاد علی نظمی تبریزی به منظور پاسداشت این شاعر غزلسرای معاصر از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز