خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

۱۲ روستای شهرستان اهر به مدار مصرف گاز طبیعی متصل شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۹۷

از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه گاز اجرا شده در سطح استان، نزدیک به یک هزار کیلومتر آن به شهرستان اهر اختصاص دارد.

ایلنا: ۱۲ روستای بخش مرکزی اهر با ۵۷۳ خانوار در قالب این پروژه در مسیر جاده اهر، مشگین شهر با صرف اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از نعمت الهی گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب به رشد بالای گازرسانی در شهرستان اهر اشاره کرد و گفت: از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه گاز اجرا شده در سطح استان، نزدیک به یک هزار کیلومتر آن به شهرستان اهر اختصاص دارد.
ولی ا… دینی در تشریح پروژه‌های گاز شهرستان اهر افزود: گازرسانی به ۳۴روستای این شهرستان در مرحله اجرا قرار داشته تا جریان گاز طبیعی علاوه بر گرم نمودن خانه‌های مردم روستا‌ها، برای صنایع مورد نظر در آینده نیز مورد استفاده قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۰۲ روستای شهرستان اهر تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته که با به ثمر رسیدن سایر پروژه‌های اجرایی، نزدیک ۹۰ درصد روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی شهرستان اهر را به دلیل وجود بخش‌های صنعتی، معدنی و گردشگری از قطب‌های مهم سرمایه گذاری در استان برشمرد و افزود: تامین زیرساخت‌های انرژی در این شهرستان علاوه بر افزایش بهره‌مندی مردم این خطه از رفاه زمینه ساز رشد و توسعه بخش‌های اقتصادی در این منطقه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز