خبرگزاری کار ایران

نتایج تیم‌های لیگ یکی به ما انگیزه داد؛

امامی‌فر: شگفتی‌سازی ما در جام حذفی دور از دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۸۹

به نظرم بازی با نفت تهران بازی خوبی خواهد بود چون بازیکنان ما انگیزه بالایی دارند تا این بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران گفت: موفقیت در جام حذفی جزو اهداف کوتاه مدت ما است.

علیرضا امامی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: این هفته در جام حذفی با نفت تهران بازی داریم. به هر حال موفقیت در جام‌حذفی جزو اهداف کوتاه‌مدت ما بود و تا الآن ۲ بازی را در این جام برده‌ایم و به تیم‌های لیگ برتری رسیده‌ایم. بازی در جام حذفی باعثمی‌شود تا هم انگیزه بچه‌ها بیشتر شود و هم نقاط ضعف و قوت‌مان را محک بزنیم. به نظرم بازی با نفت تهران بازی خوبی خواهد بود چون بازیکنان ما انگیزه بالایی دارند تا این بازی را ببریم.

وی در مورد نفت تهران گفت: به نظرم نفت تهران مهره‌های خوبی دارد و مربی جوان و خوبی هم این تیم را هدایت می‌کند. ما شناخت خوبی از نفت تهران داریم و یک بازی دوستانه هم با آنها انجام دادیم که نشان دادند تیم قدرتمندی هستند و بازیکنان خلاق و تأثیرگذاری دارند. بچه‌های ما هم تجربه خوبی دارند و با انگیزه کار می‌کنند و امیدوارم بتوانیم در این بازی نتیجه بگیریم.

امامی‌فر در پایان گفت: با توجه به اینکه سایپا و استقلال صنعتی اهواز از جام حذفی حذف شده‌اند، شگفتی‌ساز شدن ما در این مسابقات دور از دسترس نیست. نتایج سایر تیم‌های لیگ یکی در جام حذفی انگیزه مضاعفی به بچه‌های ما داده است. نفت تهران مدعی کسب سهمیه آسیاست اما تیم ما هم در لیگ یک خوب کار کرده و باید بازی خوب و قابل قبولی مقابل نفت تهران انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز