خبرگزاری کار ایران

در اردبیل به من بی‌حرمتی کردند؛

انوشیروانی: تیم ملی وزنه‌برداری بهترین نتایج را در لهستان گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۸۸

حتما دوران ما تمام شده و مهره‌سوخته هستیم که این رفتارها را دارند. توقعی نداریم اما یک زمانی بود که همین آقایان دو دستی در ماشین ما باز می‌کردند…

نایب قهرمان المپیک لندن در رشته وزنه برداری گفت: آرزو می کنم که تیم ملی وزنه برداری ما موفق باشد.

سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: آرزوی ما این بود که تیم ملی وزنه برداری در مسابقات جهانی موفق باشد. کاری که از دست ما برمی‌آمد فقط دعا کردن بود. با این عنوان‌هایی که در مسابقات جهانی لهستان گرفتند و با این تیم بهترین نتایج را گرفته‌اند. در فوق سنگین هم حتما مدال گرفتیم و این نتایجی که گرفته‌اند، قابل تحسین است. من تبریک می‌گوییم.

وی افزود: در کشوری که بهترین نتیجه را ورزشکار می‌گیرد اما در تصمیم‌گیری‌ها کمترین نقش را دارد، چه حرفی می‌توانیم بزنیم؟ در وزن ۹۴ کیلوگرم وزنه‌بردار روسیه با مجموع ۴۰۲ کیلو در مسابقات جهانی لهستان قهرمان شد در صورتی که سعید محمدپور در المپیک ۴۰۲ کیلو مجموع را زد و جای او در سکوی اول جهان خالی بود. در وزن ۸۵ کیلوگرم هم کیانوش رستمی با ۲ حرکت می‌توانست طلای جهان را بگیرد, اما الآن کنار تیم نیست. نماینده ما در فوق سنگین خوب کار کرد و توانست یک طلا و دو نقره بگیرد در صورتی که بهداد سیمی می‌توانست در این وزن یک رکورد جهانی بزند. نواب نصیرشلال هم در ۱۰۵ کیلوگرم می‌توانست مدعی باشد، اما این سرمایه‌ها به راحتی کنار گذاشته شدند و مردم این اتفاقات را می بینند. از سوی دیگر می بینیم ۲ تا تست بچه‌ها در مسابقات آسیایی هم مثبت شده که این اصلا به نفع وزنه برداری ما نیست.

نایب قهرمان المپیک لندن ادامه داد: به جای اینکه شرایط خوب وزنه برداری کشورمان را حفظ می‌کردند تا تمام سکوهای جهانی را می‌گرفتیم، طوری رفتار کردند که در چندین وزن هیچ مدالی نگرفتیم. سوال من این است که چرا به راحتی سرمایه‌هایی که داشتیم و کارهای بزرگی که انجام دادیم را خراب کردند؟ من کاری ندارم که چه کسی مقصر است، اما تصمیماتی که اخیرا گرفته شد و قهرمانان المپیکی را کنار گذاشتند، به ضرر خانواده وزنه‌برداری و خود وزنه‌بردارها بود.

وی افزود: آقایان می‌گویند جوانگرایی کرده‌اند، انشاءالله این کار ادامه داشته باشد و قهرمان شوند و ما هم به این کار و جوانانی که قهرمان شوند، افتخار می‌کنیم اما وقتی در بدنه ورزش علم و تجربه ادغام شود، بهترین شرایط ایجاد می‌شود و نتایج خوبی کسب خواهد شد، اما وقتی تجربه باشد و علم نباشد، پایه‌های آن رشته سست می‌شود.

انوشیروانی همچنین تاکید کرد: من دیروز به استادیوم تختی اردبیل رفتم، یعنی جایی که سال‌ها در‌ آن تمرین کرده بودم و قهرمانی‌های زیادی آورده‌ام اما جازه ندادند ماشینم را به داخل استادیوم ببرم. مستخدم گفت باید رئیس مجموعه اجازه بدهد. ماشینم را بیرون ورزشگاه گذاشتم و تا سالن وزنه‌برداری پیاده رفتم. می‌خواهم بگویم به راحتی به یک قهرمان ملی توهین و بی‌حرمتی می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واقعا متأسفم این اتفاقات می‌افتد و کسی هم پیگیری نمی‌کند. در شأن استان اردبیل نبود با یک قهرمان ملی‌اش چنین رفتاری داشته باشند. شاید هم قهرمانی‌هایی که آورده‌ایم تمام شده است. حتما دوران ما تمام شده و مهره‌سوخته هستیم که این رفتارها را دارند. توقعی نداریم اما یک زمانی بود که همین آقایان دو دستی در ماشین ما را باز می‌کردند و خیلی کارهای دیگر انجام می دادند و امروز چنین رفتاری دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز