خبرگزاری کار ایران

روزنامه بهار برای دو هفته منتشر نمی‌شود

کد خبر : ۱۱۵۶۱۰

روزنامه بهار در راستای تلطیف فضای جامعه و بدست آوردن دل مومنین راستین و واقعی اقدام به عدم انتشار موقت و چند روزه کرده و از همه خوانندگانش مجددا پوزش می‌خواهد.

ایلنا: در پی انتشار یادداشتی در شماره چهارشنبه روزنامه بهار؛ تصمیم به توقف موقت انتشار این روزنامه برای دو هفته گرفته شد.

به گزارش ایلنا، متن نامه منتشره توسط روزنامه بهار به شرح ذیل است:

روزنامه بهار به مناسبت روز عید غدیر خم یادداشت وارده‌ای با عنوان «امام پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی» به دلیل خطای فنی به چاپ رساند که متاسفانه موجب جریحه‌دار شدن روحیه مومنان حضرت علی «ع» شد.

پس از آن مدیریت روزنامه اقدام به عذر خواهی در چند رسانه و امروز(شنبه) اقدام به انتشار چند یادداشت در نقد مطلب مورد نظر نمود که نشان دهد تا نظرات مندرج در یاداشت آقای علی اصغرغروی به دور از مشی «بهار»، مدیران، روزنامه نگاران و کارمندان آن است. اگرچه برمردم عزیز فشار کاری و احتمال خطای غیر عمد پوشیده نیست(که این نافی مسئولیت نمی‌باشد) اما متاسفانه برخی از جریان‌های سیاسی که فرصت راغنمیت می‌شمارند از فرصت بدست آمده استفاده‌های دیگری می‌کردند که تداوم آن دل مومنین راستین را بیشتر به درد می‌آورد.

از این رو روزنامه بهار در راستای تلطیف فضای جامعه و بدست آوردن دل مومنین راستین و واقعی اقدام به عدم انتشار موقت و چند روزه کرده و از همه خوانندگانش مجددا پوزش می‌خواهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز