خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شهرداری تهران:

افتتاح کامل پل صدر تا آخر آبان / تشکیل کارگروه ویژه آلودگی هوا به دستور قالیباف

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۹۵

یازدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب در بوستان ولایت در مساحت ۱۲ هزار متر مربع و با حضور ۱۲ اتحادیه و ۲۰۰ از امروز آغاز به کار کرده و تا ۱۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

ایلنا: سخنگوی شهرداری تهران، گفت: خوشبختانه کارهای سخت افزاری پل صدر به پایان رسیده است و تنها علائم و دوربین‌های آن نصب نشده است البته بنا داریم صدر را تا پایان آبان به بهره‌برداری برسانیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایلنا، سید محمد هادی ایازی در نشست خبری از برگزاری یازدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب در بوستان ولایت خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه در مساحت ۱۲ هزار متر مربع و با حضور ۱۲ اتحادیه و ۲۰۰ از امروز آغاز به کار کرده و تا ۱۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هیأت‌های مذهبی، تکایا، حسینیه‌های عزاداری می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را از طریق بن کارت یا به صورت نقدی از این نمایشگاه تهیه کنند، افزود: ‌ پکیج‌های فرهنگی شامل، پرچم، زیارت عاشورا و پوسترهای عاشورا نیز به تکایا و هیات‌ مذهبی ارائه می‌شود.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تدابیر لازم اتخاذ شده تا امسال اقلام و مایحتاج مورد نیاز هیأت‌های مذهبی با هماهنگی انجام شده از فروشگاه شهروند و میادین میوه و تره بار با تخفیف ۱۵ تا۲۵ درصدی تامین شود، تصریح کرد: ‌ همزمان با آغاز محرم و صفر، شهر تهران متناسب با این ایام سیاه پوش می‌شود همچنین برنامه‌های مختلف فرهنگی در مناطق ۲۲ گانه تهران برگزار خواهد شد که می‌توان به برگزاری نمایشگاه در نقاط مختلف شهر، پخش نمایش و تئاتر در پردیس تهران به مدت ۶۰ شب و پخش نمایش تئاتر در ایوان شمس اشاره کرد.

ایازی در ادامه این نشست درباره نصب بیلبوردهایی " صداقت آمریکایی " در سطح شهر تهران، گفت: ‌ نصب هر بیلبوردی در فضای شهر تهران باید با هماهنگی کارگروهی ویژه نصب تابلوها باشد این بیلبوردها پس از مذاکرات دولت و سفر اخیر رئیس جمهور به مقر سازمان ملل متحد نصب شده است متأسفانه سازمان و شرکتی که بیلبوردهای را در شهر نصب کرده است بدون تفاهمنامه با شهرداری این کار را انجام داد است.

وی ادامه داد: ‌ در این زمینه اعتراض کردیم و دو شب گذشته نسبت به جمع آوری آنها اقدام کرده‌ایم چراکه باید این اقدامات بر اساس تفاهمنامه و چارچوب انجام شود.

ایازی همچنین درباره آخرین تغییرات شهرداران مناطق و همچنین در سازمان‌‌های وابسته به شهرداری تیز اعلام کرد: ‌ بر اساس رویکرد جدید شهردار تهران تحولاتی در شهرداران مناطق و سازمان‌ها داریم که این تغییرات متناسب با سند توسعه اجتماعی شهر است. در چند روز گذشته تغییراتی در شهرداران مناطق صورت گرفت البته در چند روز آینده تغییرات دیگری در برخی سازمان‌ها، ادارات کل و شهرداران مناطق انجام می‌شود.

وی درباره تملک زندان اوین، افزود: ‌ رایزنی‌ و مذاکرات اولیه‌ای با سازمان زندانها و قوه قضاییه انجام شده است ولی هنوز به تفاهمنامه منجر نشده است که امیدواریم در آینده این تفاهمنامه به امضا برسد مکان زندان اوین، مکان مناسبی برای تفرجگاه ویژه شهروندان خواهد بود.

سخنگوی شهردار تهران درباره پل صدر نیز ادامه داد: ‌ خوشبختانه کارهای سخت افزاری پل صدر به پایان رسیده است و تنها علائم و دوربین‌های آن نصب نشده است البته بنا داریم صدر را تا پایان آبان به بهره‌برداری برسانیم بنا داریم مراسم افتتاحیه پروژه صدر مردمی و با حضور یکی از مقامات کشوری انجام شود.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت نمایشگاه یاد یار مهربان در سال جاری، تصریح کرد: ‌ در تلاشیم این نمایشگاه اواخر آبان در باغ موزه کتاب برگزار شود، البته در جلسه اخیری که با علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتم پیشنهاد برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب را در باغ موزه کتاب ارائه شد.

سخنگوی شهرداری تهران درباره وضعیت آلودگی هوای تهران نیز با بیان اینکه به دستور شهردار تهران کارگروه آلودگی هوای تهران تشکیل شده است، گفت: ‌ با تعامل خوبی که با رئیس سازمان محیط زیست، معصومه ابتکار داشته‌ایم و دغدغه ایشان برای حل معضل آلودگی هوا امیدواریم با هماهنگی دولت، شهرداری تهران و سازمان محیط زیست برای کاهش آلودگی هوا انجام شود تا شاهد کاهش روزهای آلوده در شهر تهران باشیم.

وی با بیان اینکه اولویت‌ شهرداری تهران در این دوره توسعه حمل و نقل عمومی با اولویت مترو و بی ار تی است، تاکید کرد: ‌ با توجه بیشتر به زیرساختها و حمایت دولت حمل و نقل عمومی در شهر تهران گسترش خواهد یافت اگرچه همچنان سیاست ما توسعه بزرگراه‌ها و نکمیل رینگ شهر تهران است که به جر بزرگراه شوشتری در تهران تکمیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز