خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

جشن ولایت علوی در ۲۰۸۷ بقعه متبرکه و امامزاده کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۸۴

دهه ولایت و امامت براساس نام گذاری صورت گرفته در سازمان اوقاف، از روز عرفه آغاز شد و تا عید غدیرخم ادامه داشت.

ایلنا: معاون فرهنگی - اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی، دوم آبان ماه با استقبال با شکوه مردم همزمان با عید سعید غدیرخم در ۲۰۸۷ بقعه متبرکه و امامزاده کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام احمد شرفخانی با اشاره به اینکه جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی برای سومین سال متوالی برگزار شد، تصریح کرد: این جشن با هدف؛ ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه تبیین جایگاه امامت و ولایت، اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان مرتبط با غدیر و امام علی(ع) و… برگزار شد.

معاون فرهنگی - اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: دهه ولایت و امامت براساس نام گذاری صورت گرفته در سازمان اوقاف، از روز عرفه آغاز شد و تا عید غدیرخم ادامه داشت.

وی ادامه داد: تجلیل از سادات، تکریم از خادمان امامزادگان، قرائت میثاق نامه غدیر که یک متن واحد به منظور تجدید میثاق با ولایت است و… از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این جشن بزرگ و سراسری بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز