خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

میان مجلس و صنعتگران ارتباط بیشتری برقرار شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۷۰

در مشکلات کارگری معمولا انگشت اتهام به سمت کارفرماها اشاره می‌رود، در حالی که باید به برنامه‌ریزی ناصحیح و سوءمدیریت‌ها اشاره کرد.

ایلنا: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر چالش‌های تولیدکنندگان چند دسته‌اند که مشکلات مربوط به هدفمندی یارانه‌ها، دارایی و مالیات، مالیات بر ارزش افزوده و سیستم اداری ناکارآمد، بی‌اعتمادی بخش‌های دولتی و مالیاتی به تولیدکنندگان از آن جمله هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ عباس مقتدایی ادامه داد: رفع موانع واردات دستگاه‌های تولیدی و اجرای ماده ۱۰۴ برنامه توسعه پنجم که صادرکنندگان را از هر گونه مالیات معاف می‌کند، باید در دستور کار قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میان مجلس و صنعتگران باید ارتباط بیشتری برقرار شود، گفت: مجلس باید همراستا با اهداف کلان تولید عمل کند.

مقتدایی بر لزوم هماهنگی نمایندگان استان در پیگیری خواسته‌های فعالان حوزه تولید و صنعت تاکید کرد و افزود: لازم است برای شناخت مسائل معادن، نمایندگان مردم استان از معادن موجود در استان بازدید کنند.

وی برنامه ریزی فعال در زمینه نوسازی و بهینه سازی صنایع، برقراری ارتباط صنعت و دانشگاه، هدفمند کردن واردات کالا‌ها را از دیگر خواسته‌های تولیدکنندگان دانست که باید پیگیری شود.

وی همچنین با اشاره به ضرورت حذف دلالی غیرضروری در فروش محصولات کارخانه‌ها، گفت: برای استفاده کامل از ظرفیت‌های موجود کارخانه‌ها باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

وی عنوان کرد: به وزیر صنعت درباره لزوم برگزاری جلسه با تولیدکنندگان استان اصفهان تذکرات لازم داده خواهد شد.

مقتدایی خطاب به تولیدکنندگان گفت: باید جایگاه شما در تصمیم گیری‌های استان مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز