خبرگزاری کار ایران

در چهارمین شب جشنواره سراسری تئاتر مهر:

" سکوت شب " در فرهنگسرای مهر کاشان شکسته شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۵۳

در شب چهارم جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، با اجرای نمایش " شب - سکوت " کاری از هنرمندان ساری علاقمندان به تماشای آن نشستند.

ایلنا: در شب چهارم جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان، با اجرای نمایش «شب - سکوت» کاری از هنرمندان ساری علاقمندان به تماشای آن نشستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان نمایش «شب - سکوت» به کارگردانی کیا قربانی و بازیگری مریم ابراهیمی از ساری در بخش مسابقه در تماشا خانه ماه به روی صحنه رفت.

این نمایش، زمان انقلاب را روایت می‌کندکه ماهتو به مکانی همیشگی به دیدن نامزدش یارعلی می‌رود، اما یار علی آنجا نیست و…

همچنین در این روز نمایش «هزار توی قصه‌ها» نوشته صحرا رمضانیان و حامد امان پورقرایی و کارگردانی پویان عطائی از اصفهان در بخش مسابقه در تالار مهربان فرهنگسرای مهر اجرا شد.

در چهارمین روز از برگزاری نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان نیز نمایشنامه «کاکتوس» نوشته اکبر رادی به کارگردانی رضا رادبخت از کاشان مورد خوانش قرار گرفت.

در بخش نمایش‌های خیابانی نمایش «O +» به کارگردانی نگار نادری با هنرمندی احمد دوست و مرتضی زینل از لاهیجان در فضای باز فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان اجرا شد.

در این نمایش، مردی به علت تعطیل شدن کارخانه وتعدیل نیرو تصمیم به فروش کلیه خود دارد، او با قشرهای مختلف جامعه روبرو می‌شود که تصمیم به خرید کلیه او دارند.

در پایان اجراهای شبانه نشست نقد و بررسی نمایش‌های بخش مسابقه با حضور جواد اعرابی(عضو انجمن منتقدین و خانه تئا‌تر ایران) برگزار می‌شود.

نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی، نمایشنامه خوانی و نمایشگاه عکس و پوس‌تر برگزار می‌شود.

گفتنی است: نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان تا ۶ آبان ماه در فرهنگسرای مهرکاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز