خبرگزاری کار ایران

دبیر ارشد طرح پراکنده شاهد مدیریت آموزش و پرورش کاشان:

۱۲۰ نفر از دانش آموزان کاشان تحت پوشش طرح پراکنده شاهد قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۴۹

در سال تحصیلی جاری، ۱۲۰ نفر از فرزندان ایثارگران و جانبازن شهرستان کاشان از خدمات تحصیلی، آموزشی و مشاوره‌ای استفاده می‌کنند.

ایلنا: دبیر ارشد طرح پراکنده شاهد مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: در سال تحصیلی جاری، ۱۲۰ نفر از فرزندان ایثارگران و جانبازن این شهرستان از خدمات تحصیلی، آموزشی و مشاوره‌ای استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «محبوبه تقی‌نژاد» در جلسه ستاد شاهد مدیریت آموزش و پرورش کاشان افزود: در طرح پراکنده شاهد بااستفاده از دبیران و مشاوران خبره، امور تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگران رسیدگی و نظارت می‌شود.

به گفته وی، در اجرای این طرح، دانش آموزان فرزند شاهد که در مدارسی غیر از شاهد شاغل به تحصیل هستند از خدمات علمی و مشاوره‌ای، در پایگاه‌های تقویت بنیه علمی استفاده می‌کنند.

وی اظهار داشت: در سال تحصیلی گذشته، ۲۲ نفر از دانش آموزان سال چهارم متوسطه و سوم هنرستان از خدمات این طرح استفاده کردند که همه آن‌ها به دانشگاه‌های دولتی راه پیدا کردند.

وی تصریح کرد: از مجموع ۲۲ نفر دانش آموز مشمول طرح پراکنده شاهد که داوطلب آزمون سراسری بودند، پنج نفر آن‌ها در رشته‌های گروه پزشکی قبول شدند.

دبیر ارشد طرح پراکنده شاهد مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: در آزمون سراسری سال ۹۲، «نرجس گلچهرگان» و «محدثه مرزبان» از دانش آموزان شرکت کننده در طرح پراکنده شاهد به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های ۱۲ و ۳۱ شدند.

تقی‌نژاد افزود: در سال تحصیلی جاری، از همکاری ۲۰ از دبیران و مشاوران توانمند نسبت به تقویت بنیه علمی و خدمات مشاوره‌ای دانش آموزان خانواده شاهد و ایثارگر در مدارس و پایگاه اختصاصی طرح شاهد استفاده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز