خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش کاشان:

اردوهای راهیان نور، فقط یک سفر نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۴۴

اردوی راهیان نور، فقط یک سفر نیست بلکه یک کلاس درس برای دانش آموزان و همه آنهایی است که در این مناطق حضور پیدا می کنند تا با کسانی آشنا شوند که این عزت را در هشت سال دفاع مقدس آفریدند.

ایلنا: مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: اردوی راهیان نور، فقط یک سفر نیست بلکه یک کلاس درس برای دانش آموزان و همه آن‌هایی است که در این مناطق حضور پیدا می‌کنند تا با کسانی آشنا شوند که این عزت را در هشت سال دفاع مقدس آفریدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «حسین حنطه» در آیین بدرقه اولین کاروان دانش آموزی راهیان نور در کانون الزهرای کاشان افزود: در این سفر، با کسانی آشنا می‌شوید که آگاهانه و با هدفی والا در صحنه‌های هشت سال دفاع مقدس شرکت کردند از جمله آن‌ها شهیدان الماسی، دقیقی، معصومی و سروی‌زاده که دانشجوی پزشکی بودند.

وی تصریح کرد: شما در این سفر، وصیت نامه شهدا را بخوانید که هم سن شما بودند اما آگاهانه و عارفانه به جای کلاس درس، در سنگر‌های جبهه حاضر شدند و بدانید که وارثان کدام نسل هستید که ۱۱۴ نفر از خیل شهدا،، دانش آموزان دبیرستان امام خمینی کاشان بودند.

وی تاکید کرد: امروز، خواندن وصیت نامه شهدا، باعثشگفتی است آنجا که شهید نایینی، یک دانش آموز دبیرستانی می‌نویسد، خدایا، اول پاکم کن سپس خاکم کن.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: آن‌ها که به انتظار امام زمان علیه السلام هستند، باید شرایط آن را آماده کنند. بهای استقلال، آزادی را باید پرداخت کرد و گرنه یک کشور منحط مثل عربستان و حاکمان عیاش منطقه خواهیم شد.

وی بااشاره به موضوع ارتباط با امریکا اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، ما به امریکایی‌ها اعتماد نداریم و ما نباید تصور کنیم که در ارتباط با آمریکا، و لغو تحریم‌ها، همه اوضاع خوب خواهد شد.

حنطه افزود: براساس برنامه ریزی، یک هزار و ۱۰۰ نفر از دانش آموزان پسر روزهای چهارم تا ششم آبان و به همین تعداد دانش آموزان دختر طی روزهای شانزدهم تا هجدهم آذر جهت دیدار از مناطق جنگی جنوب اعزام خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز