خبرگزاری کار ایران

تابش با انتقاد از نحوه اجرای قانون هدفمندی:

افاغنه و مرحومین هم یارانه می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۲۸

هدف از اجرای این قانون اصلاح ساختارهای اقتصاد و تولید، مدیریت مصرف و توزیع عادلانهٔ یارانه‌ها بود درحالی که اکنون به روشی برای توزیع پول بین مردم تبدیل شده که نه تنها به صورت عادلانه صورت نمی‌گیرد بلکه بر ساختارهای اقتصادی و تولیدی کشور نیز اثرات سوئی داشته است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، اظهار کرد: حتی در بعضی موارد به برخی از افاغنه و مرحومین یارانه تعلق گرفته است.
به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش در مراسم تودیع و معارفه شهرداران شهرهای اردکان، عقدا و احمدآباد شهرستان اردکان با اشاره به تصویب اصلاحیه بودجه سال‌جاری کشور در مجلس گفت: با انجام این اصلاحیه، دغدغه دولت در زمینه کسری بودجه رفع شد.
وی با بیان اینکه اصلاحیه قانون هدفمندسازی یارانه‌ها به تصویب کمیسیون برنامه و بودجه رسیده است، گفت: با طرح و تصویب موضوع در صحن علنی مجلس قرار است یارانه ۳۰ درصد از یارانه‌بگیرانی که بالا‌ترین درآمد‌ها را دارند قطع شود.
عضو کمیسیون ویژه طرح هدفمندسازی یارانه‌ها با انتقاد از نحوه اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، گفت: هدف از اجرای این قانون اصلاح ساختارهای اقتصاد و تولید، مدیریت مصرف و توزیع عادلانهٔ یارانه‌ها بود درحالی که اکنون به روشی برای توزیع پول بین مردم تبدیل شده که نه تنها به صورت عادلانه صورت نمی‌گیرد بلکه بر ساختارهای اقتصادی و تولیدی کشور نیز اثرات سوئی داشته است.
این نماینده مجلس اضافه کرد: حتی در بعضی موارد به برخی از افاغنه و مرحومین یارانه تعلق گرفته است که همه این امور نشان می‌دهد که باید یک بررسی دقیق‌تری برای ادامه این طرح و اجرای صحیح قانون صورت گیرد.
نماینده مردم اردکان در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان و شهرداران منتخب سه دوره این شورا‌ها، برای اعضای دوره چهارم و شهرداران جدید شهرهای اردکان، احمداباد و ترک آباد آرزوی توفیق در خدمتگزاری به مردم را کرد و گفت: حل مشکلات مردم باید سرلوحه اقدامات همه مسئولان خصوصا شورا‌ها و شهرداری‌های قرار گیرد.
در این مراسم از زحمات شهرداران سابق و اعضای شورای اسلامی دوره سوم شهرهای اردکان، احمدآباد و عقدا با اهدای هدایایی تقدیر بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز