خبرگزاری کار ایران

هفته پدافند غیرعامل با مسئولیت استانداری‌ها برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۱۵۴۸۳

هر روز از هفته پدافند غیرعامل با یک عنوان و شعار معرفی شده که در هر کدام از این روز‌ها برنامه‌های خاصی برگزار می‌شود.

هفته پدافند غیرعامل با شعار پدافند غیرعامل، یک اصل برای همیشه با مسئولیت استانداری‌های سراسر کشور، طی هفته جاری برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا‏، مجید آقابابایی مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت کشور اظهارداشت: دستورالعمل اجرایی هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل به استانداران سراسر کشور به عنوان روسای شورای پدافند غیرعامل استان ابلاغ و در سراسرکشور ستاد بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل برای هماهنگی بین دستگاه‌ها و برگزاری هرچه باشکوه‌تر تشکیل شده است.
مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت کشور تشکیل جلسات شورای اداری و شورای پدافند غیر عامل استان، ملاقات با ائمه جمعه و ایراد سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه توسط مسئولین ذیربط، استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان‌ها بالاخص مرکز صدا و سیما، مطبوعات و نشریات استان، برگزاری همایش و نشست‌های آموزشی و پژوهشی و فرهنگ سازی، برگزاری رزمایش استان و توزیع بسته‌های فرهنگی و مانورهای مختلف از جمله قطع برق اضطراری در سطح استان‌ها را از مهم‌ترین محور‌ها و برنامه‌های استانی برشمرد.
مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت کشور افزود: هر روز از هفته پدافند غیرعامل با یک عنوان و شعار معرفی شده که در هر کدام از این روز‌ها برنامه‌های خاصی برگزار می‌شود.
آقابابایی گفت: این بزرگداشت به منظور تحقق فرامین و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت و حساسیت پدافند غیرعامل در برابر تهدیدات و اجرایی شدن بندهای مندرج در سیاست‌های کلی نظام در مورد پدافند غیرعامل و در جهت فرهنگ سازی و آموزش عمومی در زمینه بکارگیری اصول و ضوابط پدافند غیرعامل در بخش دولتی و غیردولتی براساس مواد مرتبط مندرج در برنامه پنجم توسعه کشور در حوزه پدافند غیرعامل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز