خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش آمل خبرداد:

برگزاری نمایشگاه هوشمندسازی مدارس در آمل

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۷۶

به منظور آشنایی والدین از دستاوردهای روز دنیا همایش هوشمندسازی مدارس در شهرستان آمل از هشتم آبان‌ماه به مدت دو روز در سالن شهید قنبری شهرستان آمل برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش آمل از برگزاری نمایشگاه هوشمندسازی مدارس در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل، حمید محمدنسب ظهر امروز در گفت‌وگو با ایلنا هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی والدین با دستاوردهای روز دنیا بیان و یادآور شد: این نمایشگاه از هشتم آبان‌ماه به مدت دو روز در سالن شهید قنبری شهرستان آمل برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۸۰۰ کلاس درس این شهرستان مجهز به هوشمندسازی شده است، اذعان داشت: این شهرستان سعی داشته با اجرای هوشمندسازی مدارس، دانش‌آموزان آن از سرعت سریع فن‌آوری اطلاعات باز نمانند.

محمدنسب با تاکید براینکه فواید، آثار و نتایج هوشمندسازی فقط در محیط آموزشی تاثیرگذار نیست، اظهار داشت: این فن‌آوری تحولی نوین همراه با تجارب واقعی در محیط زندگی دانش‌آموزان و فردای آن‌ها خواهد بود.

مدیر آموزش‌وپرورش آمل تصریح کرد: هوشمندسازی مدارس گامی موثر در راستای اجرای سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت رسمی کشورمان است.

وی با بیان اینکه رشد سریع فن‌آوری اطلاعات کره مسکونی را به دهکده اطلاعاتی کوچکی تبدیل کرده که در کسری از ثانیه می‌توان تمام وسعتش را پیمود، یادآور شد: با این فن‌آوری دیگر زبان، ‌نژاد، طول و عرض جغرافیایی در دسترسی افراد به علوم و اطلاعات بی‌کران دانش تاثیری ندارد.

محمدنسب عنوان کرد: به منظور آشنایی والدین از دستاوردهای روز دنیا همایش هوشمندسازی مدارس در شهرستان آمل برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز