خبرگزاری کار ایران

نیجریه تیم پرقدرتی است؛

پرهیزگار: بازیکنان ایران برای خلق شگفتی به امارات آمده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۵۱

در بازی مقابل اتریش بازیکنان انگیزه بالایی داشتند که خوشبختانه به پیروزی دست پیدا کردیم تا به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنیم.

سرپرست تیم ملی زیر۱۷ سال پس از پیروزی مقابل اتریش به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، داود پرهیزگار در این باره گفت: تیم ملی بازی سختی مقابل اتریش داشت و البته نتیجه بازی آرژانتین و کانادا هم برای ما مهم بود. بازیکنان و کادر فنی به نتیجه این بازی توجهی نداشتند. در هر حال ما با تمام شایستگی‌هایی که در دو بازی گذشته داشتیم اما به پیروزی نرسیدیم ولی در بازی مقابل اتریش بازیکنان انگیزه بالایی داشتند که خوشبختانه به پیروزی دست پیدا کردیم تا به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنیم.

وی ادامه داد: پاداشی برای بازیکنان و کادرفنی در نظر گرفته شده که به آنها داده می‌شود. ضمن اینکه از قالیباف شهردار محترم تهران که پاداشی ۱۰۰۰ دلاری برای تیم ملی نوجوانان در نظر گرفته هم تشکر می‌کنیم. همچنین مدیران دیگر کشور هم قول پاداش داده‌اند که از آنها هم تشکر می‌کنیم. امیدواریم تیم ملی با روحیه بالایی به مصاف تیم نیجریه برود. نیجریه یک تیم پرقدرت است که در تاریخ جام‌های جهانی افتخار آفرین بوده اما بازیکنان ایرانی برای خلق شگفتی به امارات آمده‌اند. در بازی مقابل آرژانتین بازیکنان بسیار خوب بودند و عملکرد خوبی داشتند و امیدواریم در مقابل نیجریه هم این اتفاق بیفتد. هر چقدر نام حریف بزرگتر باشد، بازیکنان انگیزه بسیار خوبی برای نشان دادن توانایی‌هایشان دارند.

سرپرست تیم ملی درباره برنامه تمرین امروز تیم ملی گفت: امروز بازیکنان استراحت کردند و بعد از ظهر ساعت ۱۸ یک تمرین ریکاوری در زمین دانشگاه العین انجام می‌دهند. صبح امروز هم یک جلسه آنالیز در سالن جلسات هتل برگزار کردند و بازی دیروز مقابل اتریش توسط مربیان برای بازیکنان آنالیز شد و نقاط ضعف و قوت تیم مورد بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز