خبرگزاری کار ایران

با حضور کارشناسان شرکت برق منطقه ای خوزستان؛

دوره آموزشی HSE در خوزستان برگزار شد‏

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۱۳

کاهش زیان‌های مستقیم و غیر مستقیم ناشی از حوادث، امکان خود ارزیابی سازمان برای تطبیق با یک سیستم مدیریت HSE از حوادث، مهمترین مزایای استفاده از این سیستم هستند.

ایلنا: دوره آموزشی HSE با حضور کارشناسان شرکت برق منطقه ای خوزستان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامعباس شیرالی، استاد دانشگاه شهید چمران اهواز، در این دوره آموزشی دو روزه گفت: تمرکز بر شناسایی و ارزیابی هر چه دقیق‌تر عوامل بالقوه آسیب‌رسان، انتخاب معیارهای استاندارد و تطابق فعالیت ها با آنها، مراقبت نمودن از کنترل‌های اعمال شده و استمرار اندازه‌گیری‌ها و پایش نکات مهم و کلیدی سیستم مدیریت ایمنی، سلامت حرفه ای و محیط زیست هستند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: ارایه روشی هدفمند بر پایه استانداردهای موجود برای حصول اطمینان از حذف یا کنترل موثر مخاطرات بالقوه و بالفعل موجود در زمینه‌های بهداشت، ایمنی و محیط زیست به طور دقیق و بطور مؤثر حذف و یا کنترل می‌شوند، هدف نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست است.

وی در خصوص مزایای استقرار نظام مدیریت HSE نیز گفت: شناخت کافی از عوامل بالقوه آسیب‌رسان در محیط کار، ایجاد بستر مناسب برای بهبود بهره‌وری و تعالی سازمان برای استفاده از توان فکری بالقوه کارکنان، تعیین مسوولیت‌ها در ساختاری مشخص، ارزیابی موثر ریسک‌ها و کاهش موثر آنها، کاهش زیان‌های مستقیم و غیر مستقیم ناشی از حوادث، امکان خود ارزیابی سازمان برای تطبیق با یک سیستم مدیریت HSE از حوادث، مهمترین مزایای استفاده از این سیستم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز