خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی به ایلنا خبر داد؛

مرگ ۲۹ تهرانی بر اثر حادثه و حریق در مهرماه

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۰۳

سال گذشته دو هزار و ۷۰۰ مورد آتش‌سوزی از انواع مختلف در تهران رخ داد که این آمار در مهر ماه امسال دو هزار و ۲۲۸ مورد بود در واقع در بخش آتش‌سوزی ۱۷ درصد کاهش یافته است.

ایلنا: ‌ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، گفت: ۲۹ نفر از شهروندان تهرانی در مهرماه امسال جان خود را از دست دادند که این آمار در سال گذشته نیز ۲۹ نفر بود.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره حوادثو حریق مهر ماه امسال و مقایسه آن با سال گذشته‏، اظهار کرد: سال گذشته دو هزار و ۷۰۰ مورد آتش‌سوزی از انواع مختلف در تهران رخ داد که این آمار در مهر ماه امسال دو هزار و ۲۲۸ مورد بود در واقع در بخش آتش‌سوزی ۱۷ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: سال گذشته در مهرماه هزار و ۸۷ مورد از انواع حوادثرا داشتیم که در مهرماه امسال به هزار و ۴۸ مورد کاهش یافت که در این بخش با کاهش ۳ درصدی همراه بودیم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان در مهرماه سال گذشته دو هزار و ۱۸۳ مورد خدمات ایمنی به شهروندان ارائه دادند، گفت: امسال با کاهش ۱۰ درصدی این خدمات به هزار و ۹۶۲ مورد کاهش یافته است. همچنین ۲۹ نفر از شهروندان تهرانی در مهرماه امسال جان خود را از دست دادند که این آمار در سال گذشته نیز ۲۹ نفر بود.

ملکی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴۵ نفر مصدوم و مجروح در حوادثو حریق‌ها داشتیم ادامه داد: امسال این تعداد به ۹۰ نفر کاهش یافت در واقع با کاهش ۳۷ درصدی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه هزار و ۷۹۹ نفر از شهروندان در عملیات آتشنشانی بدون اینکه آسیبی ببینند نجات یافتند گفت: امسال این تعداد به دو هزار و ۲۳ مورد رسید که با افزایش ۸۷ درصدی همراه بوده است.

ملکی در پایان از شهروندان که به آتش‌نشانان در بخش حوادثو حریق‌ها کمک کردند تشکر کردند گفت: با توجه به نزدیکی فصل سرما از شهروندان می‌خواهیم در نصب و راه‌اندازی انواع وسایل گرمایشی دقت لازم را داشته باشند و توصیه‌های آتشنشانان را جدی بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز