خبرگزاری کار ایران

مسابقات پاراآسیایى جوانان - مالزى؛

بسکتبال، گلبال و والیبال‌نشسته با پیروزى آغاز کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۰۲

مسابقات پاراآسیایى جوانان با شرکت ۱۴۵۳ ورزشکار از ۳۰ کشور در ۱۴ رشته ورزشى در کوالالامپور مالزى آغاز شد.

سومین دوره بازی‌هاى پاراآسیایى جوانان از صبح امروز در کوالالامپور مالزى آغاز شد و ملى پوشان معلول و جانباز کشورمان مسابقات این دوره را با پیروزى آغاز کردند.

به گزارش ایلنا، صبح امروز ملى پوشان جوان بسکتبال با ویلچر ۵ نفره در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ژاپن رفتند که در پایان موفق شدند با اقتدار و نتیجه ۷۹ بر ۴۸ ژاپن را مغلوب خود سازند.

مسابقات بسکتبال با ویلچر ۵ نفره با حضور تیم‌هاى ایران، مالزى، ژاپن و عراق برگزار می‌شود و تیم کشورمان فردا از ساعت ۱۱ صبح به وقت محلى به مصاف مالزى می‌رود.

دیدار ایران – عراق در بسکتبال ۳ نفره
مسابقه‌هاى بسکتبال با ویلچر ۳ نفره از صبح فردا با شرکت ۵ تیم ایران، مالزى، فیلیپین، اردن و ژاپن آغاز می‌شود. ملی‌پوشان کشورمان مقابل عراق قرار خواهند گرفت.

توقف گلبال عراق مقابل ایران
صبح امروز و در ادامه نخستین روز از سومین دوره مسابقه‌هاى پاراآسیایى جوانان در مالزى تیم گلبال کشورمان به مصاف تیم عراق رفت و شاگردان بهمن دوستى والا موفق شدند با ارائه یک بازى تاکتیکى با نتیجه ۹ بر ۶ عراق را متوقف کنند.
تیم ایران با این برد صدر نشین گروه شد. ملى پوشان گلبال کشورمان فردا از ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت ایران مقابل مالزى قرار خواهند گرفت. مسابقه گلبال در ۲ گروه ۴ تیمى برگزار می‌شود و تیم کشورمان در گروه A با عراق، مالزى و چین هم‌گروه است.

والیبال نشسته قزاقستان را در هم کوبید
ملى پوشان والیبال نشسته تیم قزاقستان را با نتیجه ۳ بر صفر در هم کوبیدند. تیم ایران موفق شد در سه ست پى در پى و با نتایج(۲۵-۳)،(۲۵-۶) و(۲۵-۹) قزاقستان را با شکست متوقف کند. ملى پوشان والیبال کشورمان فردا از ساعت ۹ صبح به وقت محلى مقابل عراق قرار خواهند گرفت.

مسابقات پاراآسیایى جوانان با شرکت ۱۴۵۳ ورزشکار از ۳۰ کشور از صبح امروز در ۱۴ رشته ورزشى در کوالالامپور مالزى آغاز شده است. این رقابت‌ها تا ۸ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز