خبرگزاری کار ایران

با تأکید بر انتخاب عابدینی پور به عنوان استاندار قم صورت گرفت؛

نامه دانشجویان قمی به وزیر کشور و نمایندگان قم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۷۸

این دانشجویان خواهان انتخاب محسن عابدینی پور شهردار سابق شهر قم، به عنوان استاندار جدید قم شده‌اند. / در این نامه همچنین از مذاکرات اخیر ایران با گروه ۱ + ۵ حمایت شده است.

ایلنا: جمعی از دانشجویان دانشگاه قم، با نگارش نامه‌ای خطاب به وزیر کشور، رئیس مجلس شورای اسلامی و دو نماینده دیگر مردم قم در مجلس، خواستار حمایت آن‌ها از انتخاب محسن عابدینی‌پور به عنوان استاندار قم در دوره دولت تدبیر و امید شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

وزیر محترم کشور جناب آقای دکتر رحمانی فضلی و نمایندگان محترم استان قم در مجلس شورای اسلامی جناب آقایان دکتر لاریجانی، آشتیانی و امیرآبادی فراهانی

سلام علیکم

انتخابات ۲۴ خراد و حضور حماسی ملت شریف ایران اسلامی نشان داد که این مردم تا ابد به انقلاب اسلامی، شهدا، امام شهدا و آرمان‌های بلند این نظام استکبار ستیز وفادار بوده و خار چشم دشمنان زبون بسته و مستکبرین عالم خواهد بود.

همگان شاهد بودند که علی رغم تحریم‌ها، توطئه‌ها و تبلیغات روانی که استکبار و غرب برای کمرنگ کردن و سردکردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی انجام دادند، این بار هم امت اسلامی به نوای رهبر فرزانه و معظم انقلاب لبیک گفته و با حضوری گسترده و مشارکت ۷/۷۲ درصدی خود، ضمن تحقق شعار حماسه سیاسی، ابرقدرت‌های دو بلوک غرب و شرق را ذلیل‌تر و حقیر‌تر کرده است.

حال با گذشت بیش از ۴ ماه از خلق آن حماسه جاوید و انتخاب وزراء، مدیران و نخبگان ارزشی در دولت تدبیر و امید، امید مردم به انقلاب و آرمان‌های آن، چند برابر شده است.

بدینوسیله، ما دانشجویان، تحصیل کردگان و اعضای انجمن‌های علمی و نخبگان دانشگاه قم، ضمن اعلام حمایت قاطع از مذاکرات هسته‌ای دولت تدبیر و امید، خواهان انتخاب جناب آقای مهندس محسن عابدینی‌پور، شهردار سابق شهر مقدس قم، به عنوان استاندار این پایتخت تشیع می‌باشیم.

لذا خواهشمند است با توجه به خدمات ارزشی و قابل توجهی که آقای مهندس عابدینی‌پور در طول مدیریت شهری خود نسبت به این شهر مقدس داشته، ‌‌نهایت همکاری و حمایت از ایشان را برای انتخاب به عنوان استاندار قم داشته باشید.

برخی از سوابق کاری مهندس عابدینی‌پور به شرح ذیل می‌باشد:

۱-۳۲ ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل

۲ - شهردار کلان شهر قم به مدت ۳۳ ماه

۳ - عضو شورای کلان شهرهای کشور و جهان

۴ - رئیس کمیته تدوین برنامه چهارم توسعه کشور

۵ - مشاور و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو

۶ - معاون برنامه ریزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

۷ - مدیر کل برنامه بودجه وزارت نیرو

۸ - عضو اصلی هیئت مدیره شرکت مهندس آب و فاضلاب کشور

۹ - رئیس قرارگاه سازندگی قائم(عج)

۱۰ - عضو فعلی شورای اسلامی شهر قم

والسلام علیکم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز