خبرگزاری کار ایران

رییس واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی خبرداد:

دریافت ۱۳۶۰مقاله از سوی دبیر خانه همایش ملی گیاهان دارویی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۷۳

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی از دریافت ۱۳۶۰مقاله توسط دبیرخانه همایش گیاهان دارویی خبرداد.

فاضل لاریجانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی در جلسه هیات رییسه این واحد دانشگاهی گفت: تا کنون ۱۳۶۰مقاله به دبیرخانه همایش گیاهان دارویی واصل گردیده است.

به گزارش ایلنا از آمل، وی با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته همایش گیاهان دارویی در واحد آیت الله آملی بیان داشت: در چند روز آینده در نشست مطبوعاتی با رسانه‌ها گزارشی از برنامه‌های همایش ملی گیاهان دارویی ارائه خواهم داد.

این مسوول از هبه ۱۰ هکتار زمین جدید برای تولید وتکثیر گیاهان دارویی در منطقه لاریجان خبرداد وگفت: مجوز‌های لازم برای تولید وتکثیر گیاهان دارویی در این زمین از قبل اخذ شده است و صاحب آن حاضر شده تا این زمین را در اختیار دانشگاه قرار دهد.

لاریجانی تلاش‌های صورت گرفته در حوزه گیاهان دارویی در سطح منطقه راکم نظیر دانست و تصریح کرد: افق پیش رو مبین این است که در آینده‌ای نزدیک واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی به قطب مطالعاتی وتحقیقاتی گیاهان دارویی در کشور تبدیل خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی با تاکید بر اینکه توسعه رشته‌های مرتبط با موضوع گیاهان دارویی در مقطع کار‌شناسی ارشد ودکتری از دیگر برنامه‌های این واحد دانشگاهی است بیان داشت: نکات لازم به معاونت آموزشی این واحد دانشگاهی برای تصویب رشته‌ها وپیگیری‌های اداری گفته شده است.

لاریجانی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰دانشجوی مهمان از واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی در این واحددانشگاهی تحصیل می‌کنند گفت: کارگروه ویژه‌ای با عنوان کمیته بین الملل برای جذب دانشجویان بین الملل تشکیل خواهد شد تا نقشه راه را ترسیم نمایند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی با بیان اینکه هر ساله حداقل یک همایش ملی در این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

اظهار داشت: برگزاری کنگره ملی صنایع غذایی در سال ۱۳۹۳ به تصویب رسید و واحد آیت الله آملی اولین واحد دانشگاهی در بین واحد‌های دانشگاه آزاد خواهد بود که این همایش ملی در ان برگزار می‌شود.

این مسوول یکی از موضوعات بسیار مهم در دانشگاه را مساله فرهنگی دانست واز برگزاری همایش امام‌شناسی در این واحد دانشگاهی خبرداد وگفت: اسفند ماه سال جاری همایش تبیین شخصیت امام ششم شیعیان جهان امام جعفر صادق(ع) در واحد آیت الله آملی برگزار خواهد.

وی در پایان از حضورقریب الوقوع مهندس هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد خبر داد و گفت: همزمان با حضور مهندس هاشمی چند پروژه عمرانی در واحد آیت الله آملی افتتاح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز