خبرگزاری کار ایران

شجاع خبر داد:

حضور ثامن الحجج با دو بازیکن خارجی در جام باشگاه های آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۹۵

نمی توانیم به بازی های لیگ برتر به عنوان بازی های تدارکاتی و آماده سازی تیم برای حضور در رقابت هایی مثل باشگاه های آسیا نگاه کنیم.

مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: بازی های لیگ برتر نمی تواند به عنوان دیدار تدارکاتی برای رقابت های جام باشگاه های آسیا محسوب شود.

به گزارش ایلنا، حمید شجاع پس از پیروزی تیمش در آخرین دیدار نیم فصل نخست لیگ برتر و کسب قهرمانی در این مسابقات، اظهار داشت: در این دیدار بازی خوبی را مقابل تیم صبای قم ارائه کردیم و می توانستیم با اختلاف گل بیشتری این تیم را شکست دهیم.

وی افزود: در دقایقی از مسابقه در بخش دفاع با مشکل مواجه بودیم و فرصت های خوبی را در هنگام حمله از دست دادیم، باید سعی کنیم این مساله را در ادامه مسابقات رفع کنیم.

مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار با اشاره به نزدیکی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: باید پیش از این مسابقات چند دیدار تدارکاتی خوب برگزار کنیم، نمی توانیم به بازی های لیگ برتر به عنوان بازی های تدارکاتی و آماده سازی تیم برای حضور در رقابت هایی مثل باشگاه های آسیا نگاه کنیم.

شجاع ادامه داد: در راستای تقویت تیم برای حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا، دو بازیکن خارجی از شیلی و کرواسی را جذب می کنیم که تنها در این مسابقات ما را همراهی خواهند کرد ضمن اینکه از یک بازیکن داخلی هم به عنوان بازیکن قرضی بهره خواهیم برد.

شجاع در پایان تصریح کرد: هدف اصلی مان از حضور در لیگ باشگاه های آسیا، قهرمانی در این مسابقات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز