خبرگزاری کار ایران

ادامه اعتصاب دانش آموزان و دانشجویان در اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۷۵

تظاهرکنندگان که به دعوت اتحادیه‌های دانشجویی و دانش آموزی به خیابان‌ها آمده بودند، نسبت به افزایش هزینه تحصیل و قطع شدن کمک‌های مالی دولت به امر آموزش از یک طرف و افزایش هزینه‌های عمومی و مالیات‌ها از طرف دیگر اعتراض کردند.

در ادامه اعتصاب دانشجویی و دانش آموزی در اسپانیا، صد‌ها هزار تن در سراسر این کشور با تعطیل کردن کلاس‌های درس به خیابان‌ها آمدند.
به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، تظاهرکنندگان که به دعوت اتحادیه‌های دانشجویی و دانش آموزی به خیابان‌ها آمده بودند، نسبت به افزایش هزینه تحصیل و قطع شدن کمک‌های مالی دولت به امر آموزش از یک طرف و افزایش هزینه‌های عمومی و مالیات‌ها از طرف دیگر اعتراض کردند.
در حالی که حدود ۲۶ درصد از جمعیت فعال اسپانیا از بیکاری رنج می‌برد، ادامه تحصیل به امید داشتن آینده‌ای روشن، بهترین راه حل موقت برای بسیاری از جوانان این کشور است؛ راه حلی که با سیاست‌های اقتصادی دولت محافظه کار «ماریانو راخوی» نخست وزیر اسپانیا ممکن است تنها محدود به اقشار ثروتمند جامعه شود.
دانش آموزان اسپانیایی در حالی خود را برای سومین روز اعتصاب سراسری به همراه معلمان و استادان آماده می‌کنند که بانک مرکزی این کشور، سه شنبه گذشته اعلام کرد که اقتصاد اسپانیا از رکود دوساله خارج شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز