خبرگزاری کار ایران

در اولین شب جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان عنوان شد:

با اجرای تئاتر می توان از معضلات اجتماعی جلوگیری کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۶۰

رئیس ستاد برگزاری نهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان گفت: با اجرای تئاتر می توان از معضلات و آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد.

ایلنا: رئیس ستاد برگزاری نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان گفت: با اجرای تئا‌تر می‌توان از معضلات و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان «مهدی نادعلی» در افتتاحیه نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان اظهار داشت: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری می‌توان در رفع آسیب‌ها و مشکلات جامعه گام برداشت.

به گفته وی، با یاد دو تن از شهداء هنرمند کاشانی، شهید علیرضا شبانی و عباس درستکار و تجلیل از خانواده‌های آن‌ها جراغ نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر در سالن مهرگان فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان روشن شده است.

وی، ضمن اشاره به اینکه در نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان با ارزیابی ۳۶۹ اثر ارسالی ۱۲۰ اثر واجد شرایط شناخته شده است افزود: در این جشنواره ۲۸ گروه نمایشی حضور دارند که از این مجموع ۱۰ نمایش در بخش مسابقه(صحنه­ای)، ۴ نمایش در بخش جنبی، ۷ نمایش خیابانی و ۷ نمایش­ در بخش نمایش نامه­خوانی اجرا خواهد شد.

وی درباره سالن­های اجرای نمایش­های این جشنواره گفت: تماشاخانه ماه، تالار مهرگان، تالار مهربان، سالن اجتماعات کتابخانه تخصصی هنر فرهنگ­سرای مهر از ۳۰ مهر تا ۶ آبان ماه سال جاری میزبان هنرمندانی از شهرهای عجب شیر، اصفهان، کرمانشاه، ساری، کازرون، اراک، آذربایجان شرقی، لاهیجان، بروجرد، همدان و هنرمندان کاشان و مخاطبان تئا‌تر خواهد بود.

نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان ۳۰ مهر تا ۶ آبان ماه به میزبانی فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می‌­شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز