خبرگزاری کار ایران

طرح پیشنهادی ایران در ژنو برحق مسلم غنی سازی اورانیوم تاکید دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۲۱

طرح پیشنهادی ایران در نشست ژنو شامل لغو تحریم‌های تحمیلی علیه ایران می‌شود، همچنین تهران آماده بررسی درصد غنی سازی اورانیوم است.

یک منبع اعلام کرد که طرح پیشنهادی ایران در نشست ژنو در مورد مساله هسته‌ای، شامل سه مرحله می شود و به دنبال رسمیت شناختن حق ایران برای غنی سازی اورانیوم توسط جامعه بین المللی است.
به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، این منبع در گفت‌و‌گو با خبرگزاری «اینترفاکس» روسیه به نقل از «عباس عراقچی» عضو تیم مذاکره کننده در ژنو گفت که طرح پیشنهادی ایران شامل ضرورت به رسمیت شناختن حق ایران در غنی سازی اورانیوم و استفاده از فناوری هسته‌ای برای مقاصد صلح آمیز می‌شود.
وی افزود که طرح پیشنهادی ایران شامل لغو تحریم‌های تحمیلی علیه ایران می‌شود.
این منبع تاکید کرد که در طرح پیشنهادی ایران آمده است که تهران آماده بررسی درصد غنی سازی اورانیوم است.
وی در ادامه گفت که مرحله نخست طرح ایران شامل اتخاذ تدابیری برای تقویت اعتماد دو طرفه، دوری از تنش دو جانبه، از بین بردن نگرانی‌های همه طرف‌ها، تلاش برای حل اختلافات از طریق گفت‌و‌گو و عملی کردن فوری توافقاتی که حاصل می‌شود، است.
این منبع در ادامه عنوان کرد که مرحله نخست باید در شش ماه اجرا شود و محتوای مرحله دوم سری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز