خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان تاکید کرد:

در امر نظارت از ظرفیت های مردمی بهره گیری شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۹۶

رییس و کارشناسان منطقه ۶ سازمان بازرسی کشور با رییس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کردند.

ایلنا: رییس و کارشناسان منطقه ۶ سازمان بازرسی کشور با رییس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا، در این دیدار احمد خسروی با عنایت به پویایی و توانمندیهای خوب سازمان بازرسی بیان داشت: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در دستگاه قضایی وجود سازمان بازرسی به عنوان یکی از زیر مجموعه های این دستگاه است که این اقدام خبرگان اول منشأ برکاتی برای نظام شده است.

وی افزود: بر همین اساس انتظار مسؤولان نظام و قوه قضاییه از سازمان بازرسی بهره مندی بی نظیر از این جایگاه ممتاز و ارزشمند است.

رییس کل دادگستری استان در ادامه به قطب صنعتی بودن استان اصفهان اشاره و خاطر نشان کرد: دارا بودن کارخانه های مهم نظارت دقیق و قوی و مضاعفی را برحسن عملکرد آنها بر دوش سازمان بازرسی استان نهاده است.

خسروی در پایان بهره مندی از ظرفیتهای مردمی را علاوه بر تیمهای تخصصی و کارشناسی سازمان بازرسی خواستار شد: و تصریح کرد: دادگستری و سازمانهای تابعه قوه قضاییه در استان باید به گونه ای عمل نمایند که اقتدار دستگاه قضایی بخوبی حفظ شود چرا که این مهم به اجرای هرچه بهتر عدالت در جامعه کمک می کند.

گفتنی است مقرر شد رییس کل دادگستری استان شعبی ویژه جهت رسیدگی به پرونده های متشکله سازمان بازرسی به منظور تسریع و دقت بیشتر در امر رسیدگی به این گونه پرونده ها تعیین نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز