خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

افراد با حفظ حرمت‌ها اظهارنظر کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۹۰

راهبرد وزارت اطلاعات فراهم کردن فضای امن در دانشگاه‌ها است / کشور دارای آزادی سیاسی است / امنیت باید به گونه ای باشد که دانشجویان و استادان بتوانند در یک فضای آکنده از امنیت و آرامش خاطر به حرکت علمی خود بپردازند و نقد سازنده نسبت به همه مسائل دانشگاهی، مسائل جامعه و مدیریت کشور داشته باشند.

وزیر اطلاعات گفت: راهبرد وزارت اطلاعات، فراهم کردن امنیت برای فضای دانشگاهی است.

به گزارش ایلنا، پس از اظهارات روز گذشته رئیس جمهور در دانشگاه تهران درباره اینکه وزارت اطلاعات و نهادهای امنیتی راه را برای فعال شدن دیپلماسی علمی باید باز کنند، حجت الاسلام سید محمود علوی امروز در حاشیه مراسم معارفه مدیرکل اطلاعات استان البرز اظهارکرد: راهبرد وزارت اطلاعات، فراهم کردن امنیت برای فضای دانشگاهی است.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: این امنیت باید به گونه ای باشد که دانشجویان و استادان بتوانند در یک فضای آکنده از امنیت و آرامش خاطر به حرکت علمی خود بپردازند و نقد سازنده نسبت به همه مسائل دانشگاهی، مسائل جامعه و مدیریت کشور داشته باشند.

وی افزود: دولت از نقد سازنده استقبال می کند، کشور دارای آزادی سیاسی است و همه افراد با حفظ همه حرمتها می توانند نظر خود را مطرح کنند.

علوی گفت: وزارت اطلاعات به نوبه خود در جهت حاکمیت امنیت بر سراسر کشور از جمله فضای دانشگاهی خواهد کوشید که ان شاء الله در یک فضای امن ذهنیت ها و استعدادها شکوفا شود و اندیشگران ما بتوانند به نوپردازی بپردازند و شاهد پویایی و متحرک و بالندگی علمی باشیم و تبادل علمی و فرهنگی بین کشور ما و کشورهای مختلف دنیا و مراکز علمی ما با شتاب و دقت بیشتر صورت بگیرد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب موجب توفیق در همه عرصه های کشور و نظام مقدس اسلامی می شود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه استان البرز افزود: خدمتگزاری در استان البرز به دلیل همجواری با پایتخت و وجود قومیت های مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مسئولان باید از تمام توانایی و ظرفیت های موجود برای رشد و شکوفایی این استان استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز