خبرگزاری کار ایران

لرستان نایب قهرمان جودوی بانوان در رده جوانان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۷۸

تیم جودودی بانوان لرستان موفق به کسب عنوان دوم رقابت های قهرمانی کشور در رده سنی جوانان شد.

تیم جودودی بانوان لرستان موفق به کسب عنوان دوم رقابت‌های قهرمانی کشور در رده سنی جوانان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد در رده‎ی سنی جوانان برای لرستان، الهام بهرامی و غزل یغما در اوزان منهای۴۸ و ۵۲ کیلوگرم طلا، کیمیا علی‎پناه و نگار ملکی نقره، نرگس اسدزاده و فاطمه حسنوند نیز نشان برنز را کسب کردند.
سرمربی تیم جوانان در این رقابت‎‌ها، مریم ولی‎بهاروند بود که سابقه مربیگری در تیم‎های‎ ملی کشورمان را نیز دارد و او را در این رقابت‎‌ها مریم موسوی به عنوان مربی همراهی کرد.
استان همدان نیز با سه نشان طلا، سه نقره و یک برنز مقام نخست و سمنان با یک طلا و یک نقره مقام سوم رقابت‌ها را از آن خود کردند.
همچنین محمدعلی رستگار، رئیس فدراسیون جودو بنا به پیشنهاد آرش میراسماعیلی، مدیر تیم‌های‎ملی، مریم ولی بهاروندی را به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان منصوب کرد.
تیم‎ملی بانوان ایران شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در چین را پیش‌رو دارد. این رقابت‌ها ماه آینده برگزار خواهد شد.
بهاروندی در بازی‌های ۲۰۱۰ گوانگ‎جو سرمربی تیم‎ملی بود و سابقه چندین قهرمانی با تیم‎ لرستان در رقابت‎های لیگ بر‌تر و قهرمانی کشور را در کارنامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز