خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی انجمن‌های مدارس، ‌آموزش خانواده و مشاوره اولیا:

هدف ما مشارکت مالی اولیا نیست

کد خبر : ۱۱۳۲۷۱

مشارکت مالی اولیا در مدارس به دلیل اعتمادی است که در اولیا ایجاد می‌شود و در نتیجه به مدرسه کمک مالی می‌کنند / امسال سال کیفیت بخشی به برنامه‌های انجمن اولیا مربیان است.

ایلنا: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی انجمن‌های مدارس، ‌آموزش خانواده و مشاوره اولیا گفت: هدف ما مشارکت مالی اولیا نیست بلکه ما به دنبال مشارکت تربیتی و آموزشی اولیا هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا بورقانی فراهانی امروز در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان برگزار شد، گفت: برنامه اصلی انجمن اولیا و مربیان برنامه‌های تربیتی است و ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌ها از جمله اهداف است.

وی به کمک مالی اولیا در مدارس اشاره کرد و افزود: مشارکت مالی اولیا در مدارس به دلیل اعتمادی است که در اولیا ایجاد می‌شود و در نتیجه به مدرسه کمک مالی می‌کنند.

وی با تاکید براینکه هدف ما مشارکت مالی اولیا نیست، افزود: ما به دنبال مشارکت تربیتی و آموزشی اولیا هستیم.

فراهانی خاطرنشان کرد: حتی در موضوع مشارکت مالی اولیا هیچ مبلغی را تعیین نمی‌کنیم و این خود خانواده‌ها هستند که مبلغ کمک مالی خود را مشخص می‌کنند.

وی امسال را سال کیفیت بخشی برنامه‌های انجمن اولیا مربیان دانست و افزود: باید به جامعه القا کنیم که رویکرد مشارکت اولیا در مدارس فقط مشارکت مالی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز