خبرگزاری کار ایران

همزمان با عید قربان و برای جلوگیری از شیوع بیماریهای مشترک بین انسان و دام؛

کشتار رایگان در کشتارگاه های نجف آباد انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۷۰

به منظور جلوگیری از بروز مشکلات بهداشتی در عید قربان سه کشتارگاه در نجف آباد تحت نظارت ماموران این مجموعه اقدام به ذبح رایگان دام های نذری مردم خواهند کرد.

ایلنا: رئیس شبکه دامپزشکی نجف آباد گفت: به منظور جلوگیری از بروز مشکلات بهداشتی در عید قربان سه کشتارگاه در نجف آباد تحت نظارت ماموران این مجموعه اقدام به ذبح رایگان دام های ندری مردم خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان مسعود مامن پوش رئیس شبکه دامپزشکی نجف آباد افزود: مردم باید از کشتار دام در عید قربان خارج از شبکه تحت نظارت این مجموعه به منظور جلوگیری از انتقال بیماریهای مشترک بین انسان و دام خودداری کنند.

وی با تاکید بر لزوم تهیه گوشت مورد نیاز از فروشگاه های معتبر سطح شهرستان خاطر نشان کرد: علاوه بر نظارت کارشناسان بر عملکرد کشتارگاه های نجف آباد، دهق و علویجه دو تیم سیار نیز در سطح شهرستان به منظور راهنمایی و کمک به شهروندان در روز عید قربان مستقر خواهند بود.

وی از آموزش چهره به چهره در خصوص بیماری های مشترک انسان و حیوان و ارسال جملات و شعارهای بهداشتی در مکاتبات اداری به عنوان دیگر اقدامات مجموعه تحت مدیریتش در ماههای اخیر یاد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز