خبرگزاری کار ایران

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان:

ارسال دام زنده به درب منازل شهروندان شمال تهران

کد خبر : ۱۱۳۲۴۱

به منظور ادای سنت نبوی قربانی، علاوه بر برپایی ایستگاه عرضه دام بهداشتی، ۵ دستگاه وانت در این ایستگاه مستقر شده است و در صورت درخواست شهروندان و تماس با شماره تلفن ۸۲۸۲ اقدام به عرضه دام زنده به در منازل آن‌ها می‌کنند.

ایلنا: شهرداری منطقه ۳ تهران به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان و رفاه حال شهروندان علاوه بر برپایی ایستگاه عرضه دام وانت پیک‌هایی را به این منظور پیش بینی کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، رضا مددی معاون امور شهری و فضای سبز گفت: به منظور ادای سنت نبوی قربانی، علاوه بر برپایی ایستگاه عرضه دام بهداشتی، ۵ دستگاه وانت در این ایستگاه مستقر شده است و در صورت درخواست شهروندان و تماس با شماره تلفن ۸۲۸۲ اقدام به عرضه دام زنده به در منازل آن‌ها می‌کنند.

مددی تصریح کرد: این ایستگاه درروزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۳ و ۲۴ مهر ماه در بلوار میرداماد نبش شمس تبریزی جنوبی در زمینی به وسعت ۲۵۰۰ متر مربع و با عرضه بیش از ۲ هزار راس گوسفند راه‌اندازی شده است و متقاضیان می‌توانند از ساعت ۷ تا ۱۶ بعد از ظهر به محل عرضه دام مراجعه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر نیز ۱۵ دامپزشک نیز بر عرضه و ذبح بهداشتی دام نظارت دارند.

مددی در ادامه از برپایی سامانه نشاط در روز عید سعید قربان در این محل خبر داد و افزود: ایستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی با ۴ غرفه کودک، انتشارات کتابهای مذهبی، صنایع دستی، و محصولات زنان سرپرست خانوار، ایستگاه سلامت، ورزشی و مشاوره گل و گیاه به شهروندان در محل عرضه دام راه اندازی شده که به ارائه برنامه‌های متنوع هنری، فرهنگی و پذیرایی از مراجعان و دیگر شهروندان خواهند پرداخت.

وی در خاتمه افزود: همچنین شیرخوارگاه آمنه با مشارکت شهرداری منطقه ۳ ایستگاهی را برای اهدای نذورات شهروندان پیش بینی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز