خبرگزاری کار ایران

اسپانیایی‌ها تئاتر شهر همدان را افتتاح می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۳۳

دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از افتتاح تئاتر شهر همدان با اجرای نمایشی از کشور اسپانیا خبر داد.

ایلنا: دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان از افتتاح تئا‌تر شهر همدان با اجرای نمایشی از کشور اسپانیا خبر داد.
به گزارش ایلنا، شهرام کرمی با تأکید بر افتتاح تئا‌تر شهر همدان همزمان با آغاز جشنواره گفت: با اجرای نمایشی از کشور اسپانیا، تئا‌تر شهر همدان فعالیت خود را آغاز می‌کند و یک سالن دیگر به ۶ سالن تئا‌تر شهر همدان افزوده خواهد شد.

وی افزود: این سالن در مجتمع شهید آوینی شهر همدان قرار دارد که قبلا به عنوان فضای اداری از آن استفاده می‌شد اما تبدیل به یک سالن بلک ‌باکس مجهز شده است و در کنار سالن اصلی تئا‌تر، این مجموعه به عنوان تئا‌تر شهر همدان فعالیت می‌کند.
دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان تصریح کرد: امسال جشنواره کودک و نوجوان همدان میزبان ۹ گروه خارجی از کشورهای مختلف است.
وی با بیان اینکه در جشنواره بیستم همدان میزبان ۵۰ مه‌مان خارجی است، گفت: در آثار بین الملل رویکرد جشنواره بیشتر بر این اساس بوده که آثاری با مضمون تئا‌تر خردسال برای اجرا انتخاب شوند؛ چون بخش تئا‌تر خردسال برای اولین بار است که به جشنواره اضافه شده ما نیز تلاش کردیم در این دوره آثار بتوانند با خردسالان ارتباط و تعامل بیشتری برقرار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز