خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس:

سرمایه‌گذاران خطوط دریایی تسهیلات دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۰۳

خوشبختانه طرح استفاده از اتوبوس دریایی در دریای شمال از جمله طرح‌هایی بوده که با شدت در حال پیگیری است و با ایجاد زیر ساخت‌های لازم در این رابطه این گردش رونق می‌گیرد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاران خطوط دریایی تسهیلات دریافت می‌کنند.

به گزارش ایلنا از بهشهر، احمد علی مقیمی امروز سه شنبه درجلسه سرمایه گذاران در محل فرمانداری بهشهر با اشاره به ارائه تسهیلات بخش گردشگری دریایی اظهار داشت: با مصوبه دولت تا ۸۰ درصد تسهیلات به گردشگری در خطوط دریایی پرداخت می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه طرح استفاده از اتوبوس دریایی در دریای شمال از جمله طرح‌هایی بوده که با شدت در حال پیگیری است و با ایجاد زیر ساختهای لازم در این رابطه این گردش رونق می‌گیرد.

مقیمی گفت: بهره گیری از این شیوه و استفاده از گردشگری دریایی در شمال کشور بواسطه درا بودن دریای خزر، علاوه بر ایجاد اشتغال و جاذبه‌های تفریحی و توریستی، گام بلندی برای رفع معضل ترافیک در شهرهای پرجمعیت و ساحلی سه استان شمالی مازندران، گلستان و گیلان است.

مدیر بندر شهید هاشمی‌نژاد بهشهر نیز در این جلسه بیان داشت: راه اندازی اتوبوس‌های دریایی و تردد در دریای مازندران از سال‌ها قبل مطرح شده بود اما این خواسته محدود به قایق‌های کوچک و تفریحی در محدوده شهرهای بندری خلاصه شد.

سید علی نعیمی افزود: اکنون نیز ما از طرح شناور کوچک مسافربری در دریای خزر استقبال می‌کنیم و مطمئن هستیم که از رونق بالایی برخوردار خواهد بود.

فرماندار بهشهر نیز در سخنانی با اشاره به فراهم بودن زیر ساخت‌های لازم در بهشهر و ساحل دریای خزر برای سرمایه گذاران خاطر نشان کرد: مشکلی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در بهشهر وجود ندارد.

محمد تقی نورزاد ادامه داد: امکانات مناسبی در بخش سرمایه گذاری در ضلع شمالی بهشهر و در نوار ساحلی در حال انجام است که خوشبختانه تا کنون نتایج مثبت داشته است.

محمد تقی نورزاد گفت: بندر شهید هاشمی‌نژاد بهشهر نیز بعنوان قطب اقتصادی منطقه، دارای زیر ساخت‌های مناسب برای سرمایه گذاران در حوزه‌های مختلف است و مشکلی برای آنان وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز