خبرگزاری کار ایران

عرضه ۱۳۸ هزار تن قیر در بورس کالای ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۸۹

از دیگر عرضه‌های تالار محصولات کشاورزی می توان به ۵۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند کرج و ۱۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند ورامین به قیمت ۱۹ هزار و ۳۰۰ ریال اشاره کرد. ضمن اینکه ۲۵۰ تن شکرسفید کارخانه قند یاسوج و ۲۵۰ تن شکرسفید کارخانه قند اقلید به قیمت پایه ۱۸ هزار و ۶۰۰ ریال راهی تالار معاملات می‌شود.

امروزسه شنبه ۲۳ مهرماه، ۱۳۸ هزار تن انواع قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می‌شود، ضمن آن که ۳۰ هزار تن تختال C و نیز محصولات کشاورزی کشورهای کانادا، اوکراین و برزیل در بورس کالا عرضه می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این روز و در تالار صادراتی، شرکت نفت جی، در صورت تقاضا، با ۵۰ هزار تن قیر ۶۰۷۰ و ۳۰ هزار تن قیر ۸۵۱۰۰ به قیمت پایه ۵۶۵ دلار در هر تن در تالار معاملات حضور می‌یابد.

این گزارش حاکی است، در این روز، ۴۸ گرید از انواع مواد پلیمری ۱۴ تولیدکننده عمده محصولات پتروشیمی در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی عرضه می‌شود.
مهمترین عرضه کنندگان مواد پلیمری این روز، مجتمع‌های اروند، امیرکبیر، آبادان، بندرامام، تبریز، تندگویان، خوزستان، رجال، شازند، غدیر، لاله، مارون، مهر، پلی پروپیلن جم و شرکت پلیمر کرمانشاه هستند.

شایان ذکر است، ۱۸ هزار ۵۰۰ تن انواع قیر، ۸ هزار تن لوب کات سنگین و ۴۵۰۰ هزار تن گوگرد از دیگر محصولاتی است که در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

براساس این گزارش، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، در صورت تقاضا، ۳۰ هزار تن تختال C شرکت فولاد هرمزگان جنوب به قیمت پایه ۱۴ هزار و ۳۲۰ ریال و به صورت سلف عرضه می شود. شرکت فراورده های مواد معدنی ایران نیز ۱۰۰ تن شمش روی ۹۹.۹۸ را به قیمت پایه ۶۶ هزار و ۵۰۰ ریال روی تابلوی عرضه می برد که در صورت تقاضا ۲۰۰ تن دیگر به این حجم اضافه خواهد کرد.

اما تالار محصولات کشاورزی در این روز شاهد عرضه شکر، ذرت دانه‌ای و عدس است. در این تالار، ۵۰۰ تن ذرت دانه‌ای اوکراین به قیمت پایه ۱۰ هزار و ۷۰۰ ریال و ۱۰۰ تن ذرت دانه‌ای برزیل به قیمت پایه ۱۱ هزار و ۸۰۰ ریال عرضه می شود. همچنین، ۱۰۰ تن عدس درشت کانادا به قیمت پایه ۳۲ هزار ریال روی تابلوی عرضه می رود.

از دیگر عرضه های تالار محصولات کشاورزی می توان به ۵۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند کرج و ۱۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند ورامین به قیمت ۱۹ هزار و ۳۰۰ ریال اشاره کرد. ضمن اینکه ۲۵۰ تن شکرسفید کارخانه قند یاسوج و ۲۵۰ تن شکرسفید کارخانه قند اقلید به قیمت پایه ۱۸ هزار و ۶۰۰ ریال راهی تالار معاملات می شود. کارخانه قند اصفهان نیز با ۵۰۰ تن شکرسفید به قیمت پایه ۱۹ هزار ریال در تالار معاملات حضور می یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز