خبرگزاری کار ایران

در هشتمین نمایشگاه کتاب خوزستان؛

غرفه پاسخگویی به شبهات وهابیت دایر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۱۲

اشاره به جنایات وهابیون در قالب فیلم در کشورهای عراق، سوریه و ایران از دیگر بخش‌های این غرفه است.

ایلنا: غرفه پاسخگویی به شبهات وهابیت امسال برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه کتاب استانی خوزستان برپا شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، این غرفه با هدف شناساندن چهره اصلی وهابیون و شناخت آحاد مردم به ویژه نسل جوان در حالی برپا گردید که در سال گذشته با استقبال خوب مردم مواجه شد.

این غرفه علاوه بر معرفی تاریخچه تشکیل فرقه ضالّه وهابیت به تعدادی از فتوای مضحک مفتیان این فرقه پرداخته است.

اشاره به جنایات وهابیون در قالب فیلم در کشورهای عراق، سوریه و ایران از دیگر بخش‌های این غرفه می‌باشد که از جمله این جنایات در استان خوزستان می‌توان به شهادت شیخ هشام صمیری از روحانیون فعال در مقابله با وهابیت اشاره نمود.

پاسخگویی به شبهات نسل جوان توسط کار‌شناس مسائل دینی و مذهبی آشنا به موضوعات وهابیت و نمایش کتبِ به چاپ رسیده در این خصوص از دیگر بخش‌های غرفه وهابیت در هشتمین نمایشگاه کتاب استانی‌ست.

لازم به ذکر است، جهت آشنایی عموم مردم، کتاب مرتبط و همچنین بروشورهایی نیز بصورت رایگان در این غرفه توزیع می‌شود. استقبال مردم از این غرفه نیز به حدی بوده که تقاضای برگزاری نمایشگاه خاص، تحت همین عنوان در طول سال شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز