خبرگزاری کار ایران

با هدف نهادینه کردن فرهنگ راهنمایی و رانندگی؛

سومین شهرک ترافیک مازندران در شهرستان عباس آباد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۰۳

این شهرک ویژه کودکان و دانش‌آموزان با هدف نهادینه کردن فرهنگ راهنمایی و رانندگی و رعایت قوانین راه‌اندازی شد.

سومین شهرک ترافیک مازندران در شهرستان عباس آباد افتتاح شد. این شهرک ویژه کودکان و دانش‌آموزان با هدف نهادینه کردن فرهنگ راهنمایی و رانندگی و رعایت قوانین راه‌اندازی شد
به گزارش ایلنا از عیاس آباد، صادقعلی درویش گفت: سومین شهرک ترافیک بعد از ساری و رامسر با حضور خانواده‌های معظم شهدا، امام جمعه شهرستان، فرماندار، روسای ادارات، مسئولین نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان عباس آباد افتتاح شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان عباس آباد در افتتاح این شهرک بیان داشت: این شهرک ویژه کودکان و دانش‌آموزان با هدف نهادینه کردن فرهنگ راهنمایی و رانندگی و رعایت قوانین راه‌اندازی شد و دانش آموزان و کودکان می‌توانند در این شهرک با علائم راهنمایی و رانندگی از جمله علائم اخطاری و اخباری آشنا شوند.
وی با اشاره به اینکه چنین فضاهایی در نهادینه کردن فرهنگ راهنمایی و رانندگی در کودکان نقش اساسی دارد، افزود: نقش خانواده‌ها نیز در ادامه این راه بسیار حائز اهمیت است و پدران و مادران نیز باید پلیس را در این راه یاری کنند.
در ادامه سرهنگ ساعد جانشین راهنمایی و رانندگی استان مازندران در مراسم گشایش این شهرک ترافیکی با اشاره به اینکه آموزش برای ارتقاء فرهنگ ترافیکی مهم‌ترین اولویت فعالیت پلیس راهور است گفت: با اجرایی شدن طرح همیار پلیس در چند سال گذشته، آمار تصادفات کاهش یافته و هر دانش آموز بعنوان یک پلیس راهنمایی و رانندگی مراقب رعایت قوانین ترافیکی در فضای جامعه است.
وی تصریح کرد: در شهرک ترافیک دانش‌آموزان ابتدا در کلاس‌های آموزشی که با حضور کار‌شناسان بخش ترافیک برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند و سپس با توزیع یک‌سری سئوالات، میزان یادگیری آنان افزایش خواهد شد.
ساعد، مساحت این شهرک را پانصد مترمربع اعلام کرد و ادامه داد: شهرک ترافیک با همکاری مدیریت آموزش و پرورش، سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها، شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی احداثشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز