خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گاز مازندران:

بسیج حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۰۱

خدمت‌رسانی بی‌منت بسیجیان به مردم که به عنوان شعار امسال بسیج گاز مازندران انتخاب شده در دستور کار جدی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، بسیج را حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: بسیجیان گاز مازندران گوش به فرمان ولایت از حریم ارزش‌های انقلاب پاسداری می‌کنند.

به گزارش ایلنا از ساری، «محسن عرب مقصودی» صبح امروزسه شنبه در گردهمایی آمادگی زمستانی فرماندهان، مدیران و اعضای شورای پایگاه بسیج گاز استان که همزمان با درپیش بودن فصل سرما در سالن کنفرانس اداری مرکزی برگزار شد، جایگاه بسیج را بسیار رفیع و معنوی برشمرد و افزود: خلوص و نگرش معنوی و عاشقانه به حل مسائل سازمان، نقش بسیجیان را بسیار موثر‌تر جلوه خواهد داد.

وی شاخصه مهم بسیجیان را مراقبت از نفس عنوان و تصریح کرد: بسیجیان در راستای حفظ جایگاه والای خود، مراقبت از گوهر تقوا را مد نظر قرار دهند.

عرب مقصودی اظهار داشت: اقدامات بسیار خوب و شایسته‌ای در سال‌های اخیر در راستای خدمات رسانی به مردم توسط بسیج گاز استان انجام شده که از تمام بسیجیان گاز مازندران جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج ریشه در عاشورا دارد، افزود: فرهنگ عاشورایی ریشه این شجره طیبه را تغذیه می‌کند.

عرب مقصودی پرداختن عمیق به مفهوم بصیرت را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: انشاا… خدمات رسانی بی‌منت بسیجیان به مردم که به عنوان شعار امسال بسیج گاز مازندران انتخاب شده نیز در دستور کار جدی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگر میادین تاثیرگذار، دشمن را در نیل به اهداف شومش ناکام ساختند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به گروه‌های ۱۱ نفره بسیج اظهار داشت: کارآمدی و هماهنگی بسیجیان گاز مازندران در قالب گروه‌های ۱۱ نفره می‌تواند در حل و رفع بحران‌های احتمالی بسیار موثر باشد.

عرب مقصودی با اشاره به برگزاری مانور مقابله با افت احتمالی فشار گاز، آینده نزدیک در آمل، بر لزوم دوگانه سوز شدن مصارف غیرخانگی پیش از انجام این مانور تاکید کرد و افزود: قطعاً نگاه عاشقانه نیروهای بسیجی در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، بهترین نتیجه در خدمات رسانی و نهایتاً رضایت مردم را در پی خواهد داشت.

فرمانده بسیج شرکت گاز مازندران نیز در این گردهمایی گفت: بسیج گاز مازندران در سال گذشته با تکیه بر لطف خداوند متعال و تلاش و همت و پتانسیل بالای بسیجیان گاز استان موفق شد خدمات رسانی مطلوبی در بحران‌هایی چون سیل بهشهر و غرب استان داشته باشد.

«سید حمزه عمادی» با تاکید بر این مطلب که بسجیان گاز مازندران باید امسال با توانمندی مضاعفی نسبت به سال گذشته در میادین حاضر باشند، «خدمت بی‌منت به مردم مازندران» را شعار امسال بسیج گاز مازندران دانست و افزود: ۲۰ گروه ۱۱ نفره در سطح گاز استان مازندران سازماندهی شده که همگی برای خدمات رسانی به مردم آمادگی کامل دارند.

وی بازنگری مجدد و شناسایی شهرهای معین، شناسایی گلوگاه‌های بحران و ارائه راهکار برای رفع مشکلات احتمالی را از جمله اقدامات بسیج گاز مازندران برشمرد.

عمادی در ادامه بر لزوم پاسخگویی به موقع در زمان بحران و پاسخ دهی مطلوب به مردم در این راستا تاکید کرد و گفت: باید بهترین خدمات رسانی به مردم شریف استان انجام شود.

وی آموزش نیروهای بسیجی، تجهیز امکانات مورد نیاز برای مقابله با بحران، ایجاد بانک اطلاعاتی در گروه‌های مختلف و مستندسازی خدمات رسانی صورت گرفته به مردم را از جمله اقدامات بسیج گاز مازندران در سال ۱۳۹۱ عنوان کرد.

عمادی تصریح کرد: بسیجیان گاز مازندران تابع محض ولایت هستند و همچون دوران دفاع مقدس پرتوان و قدرتمند به مردم شریف استان خدمات رسانی خواهند نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز