خبرگزاری کار ایران

در اولین حضور غیررسمی استاندار فارس در این استان صورت گرفت؛

دفاع احمدی از دولتمردان و وزرای دولت روحانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۸۳

احمدی با حضور بر قبور شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه برای این شهدا و ادای احترام به آن‌ها با شرکت در مراسم شب هفت مرحوم نوری، شهدا را سرمایه اصلی و مایه قدرت نظام دانست.

ایلنا: درحالیکه قرار است شنبه آینده جلسه معارفه سیدمحمد احمدی به عنوان استاندارجدیدفارس برگزار شود، وی در اولین حضور غیررسمی خود پس از انتصاب به عنوان استاندار فارس، در سخنانی که در زادگاه خود انجام داد به دفاع از دولتمردان دولت یازدهم پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، عصر دیروز(دوشنبه) سید محمداحمدی که برای شرکت در مراسم یادبود برادر ۴ شهید اهل شهرستان مهر بنام‌های حاج محمد نوری، حاج حسین نوری، حاج علی نوری و حاج غلام نوری از طریق فرودگاه عسلویه به این شهر سفر کرده بود، در گلزار شهدای این شهر حضور یافت و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، ضایعه درگذشت برادر این چهار شهید بزرگوار را به خانوادهٔ آن‌ها تسلیت گفت.

احمدی پس از آن با حضور بر قبور شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه برای این شهدا و ادای احترام به آن‌ها با شرکت در مراسم شب هفت مرحوم نوری، شهدا را سرمایه اصلی و مایه قدرت نظام دانست.

استاندار جدید فارس سپس دولت فعلی را دولتی کارآمد و دولتمردان و وزرای آن را مدیرانی تلاشگر و کاردان عنوان کرد.

وی در ادامه با دفاع از دیپلماسی فعال کشور از فعالیت‌های انجام شده در این حوزه دفاع و حمایت کرد و از محمدجواد ظریف و بیژن نامدار زنگنه به عنوان دو وزیر کارآمد دولت یاد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز